رندرهای شیائومی 13 پرو

رندرهای شیائومی 13 پرو از یک طراحی جذاب خبر می‌دهند

رندرهای شیائومی 13 و 13 پرو – Xiaomi 13 Pro منتشر شد. در مدل پرو، یک برآمدگی دوربین بزرگ جلب توجه می‌کند و مدل معمولی، به آیفون 14 شباهت دارد.

در فاصله چند هفته مانده به معرفی پرچمداران جدید شیائومی، اطلاعات زیادی از آن‌ها به بیرون درز کرده و تازه‌ترین مورد، رندرهای شیائومی 13 و 13 پرو است. این تصاویر را افشاگر معروف، OnLeaks در همکاری با Zoutons منتشر کرد.

رندرهای شیائومی 13 پرو

نخستین چیزی که جلب توجه می‌کند، برآمدگی بزرگ دوربین در پنل عقب است که سه سنسور و یک فلاش را درون خود جای می‌دهد. پس افرادی که امیدوار به چیزی شبیه به ماژول دوربین گوگل پیکسل 7 پرو بودند، شاید با دیدن این رندرها دلسرد شوند.

صفحه نمایش گوشی، دارای لبه‌های خمیده و حفره مرکزی است؛ پنلی که گفته می‌شود 6.55 اینچی خواهد بود.

شیائومی یکی از معدود تولیدکنندگانی است که هنوز یک فرستنده مادون قرمز درون گوشی‌های خود می‌گنجاند و با توجه به وجود چند سوراخ در لبه بالایی، به نظر می‌رسد مدل 13 پرو هم از این قاعده مستثنی نباشد.

این افشاگر، به ابعاد 163 در 74.6 در 8.8 میلی‌متری گوشی هم اشاره کرده (ضخامت 11.8 میلی‌متری با احتساب برآمدگی دوربین)؛ پس ابعاد آن، قابل مقایسه با شیائومی 12 پرو است.

رندرهای شیائومی 13

این گوشی بدون صفحه نمایش خمیده، تا حدی شبیه به آیفون 14 به نظر می‌رسد. البته به ادعای منبع انتشار تصاویر، دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی با حفره مرکزی خواهد بود.

برآمدگی دوربین در پنل عقب، شکل مربعی و  3 سنسور دارد. ابعاد شیائومی 13 هم 152.8 در 71.5 در 8.3 میلی‌متر ذکر شده است.

 

هنوز تاریخ رونمایی از گوشی‌های این خانواده، به طور رسمی اعلام نشده؛ اما سری شیائومی 12 در آخرین روزهای سال 2021 معرفی شده بود. برای امسال نیز همین بازه زمانی، مورد انتظار است؛ چیزی که شیائومی را به یکی از نخستین بهره‌برداران تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 تبدیل می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*