ویژگی استوری در سیگنال

ویژگی محبوب استوری به پیام‌ رسان سیگنال رسید

ویژگی محبوب استوری اکنون از طریق به‌روزرسانی جدید نسخه 6.0 پیام رسان سیگنال، در دو پلتفرم اندروید و iOS قابل دریافت است.

در ماه اکتبر، سیگنال به انتشار یک نسخه بتا از برنامه پیام رسان خود، با افزودن یک ویژگی شبیه به استوری، پرداخت. پس از یک ماه از آزمایش بتا، اکنون ویژگی محبوب Stories به این اپلیکیشن رمزگذاری شده، در پلتفرم‌های iOS و اندروید اضافه شده است. قابلیت استوری در پیام رسان سیگنال، دقیقا مانند نمونه محبوب اینستاگرام عمل می‌کند.

به نقل از این شرکت، تصمیم بر افزودن ویژگی استوری به پیام رسان سیگنال، به دلیل امکان ایجاد قابلیتی برای ارتباط کاربران، بدون نیاز به ارسال پیام متنی است. در بیانیه سیگنال آمده است:

گاهی اوقات شما به یک روش مبتکرانه نیاز دارید تا بدون ارسال متن، مخاطبان خود را از رویدادهایی که در آن حضور دارید، مطلع کنید. ویژگی استوری این امکان را می‌دهد تا زندگی روزمره خود را با گروهی از افراد، بدون نیاز به ارسال پیام به اشتراک بگذارید. این ویژگی فضایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتواند در قالب ویدیو یا تصویر، فعالیت‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

استوری در پیام رسان سیگنال

از طریق این ویژگی در پیام رسان سیگنال، کاربران می‌توانند استوری‌ های عمومی را که به مدت 24 ساعت در دسترس دیگران باقی خواهند ماند را به اشتراک بگذراند. هم‌چنین گزینه‌هایی برای محدودسازی افرادی که می‌توانند استوری شما را ببینند نیز تعریف شده است و هم‌چنین می‌توانید استوری‌ها را در مکالمات فردی و گروهی به اشتراک بگذارید.

این برنامه هم‌چنین فهرستی از افرادی را نشان می‌دهد که استوری‌های شما را مشاهده کرده‌اند، اما افراد می‌توانند پیام مشاهده را از طریق تنظیمات برنامه خاموش کنند. این پلتفرم با تقویت تعهد خود نسبت به رمزگذاری سرتاسری، عنوان کرده که ویژگی استوری نیز با استفاده از همان فناوری، از حریم خصوصی کاربران محافظت خواهد کرد. بنابراین مانند دیگر امکانات پیام رسان سیگنال، قابلیت استوری نیز رمز‌گذاری خواهد شد.

تنها افرادی می‌توانند استوری‌ها را مشاهده کنند که توسط کاربر انتخاب شده‌ باشند و حتی سیگنال نیز به آن دسترسی نخواهد داشت. اما نکته جالب این است که برخلاف سایر پلتفرم‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، سیگنال به کاربران اجازه می‌دهد تا ویژگی استوری را کاملا غیرفعال کنند. در این میان، سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر نیز سعی در پیاده‌سازی ویژگی مانند Stories را داشته‌اند. با این حال، پس از عدم استقبال از این ویژگی، توییتر عرضه قابلیت مشابه خود به نام Fleets را متوقف کرد.

کاربران پیام رسان سیگنال که مایل به دریافت این ویژگی هستند، باید برنامه خود را به نسخه 6.0 به‌روزرسانی کنند. این آپدیت هم‌اکنون به صورت رایگان در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ‌استور قابل دریافت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*