دوربین گوشی های سری آنر 80

دوربین گوشی های سری آنر 80 یک سورپرایز بزرگ خواهد بود + مشخصات فنی

پیش‌تر شایعاتی از وجود دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در گوشی های سری آنر 80 – Honor 80 شنیده بودیم؛ اما ظاهرا، واقعیت چیز دیگری است.

دیجیتال چت استیشن، در تازه‌ترین پست خود، به دوربین گوشی های سری آنر 80 پرداخت. او ضمن اشاره به ارتقای قابل توجه آن‌ها، گفت که دوربین اصلی، 160 مگاپیکسلی خواهد بود. در جلو نیز باید منتظر یک ماژول دوگانه با دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی باشیم. این افشاگر سرشناس، همچنین از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 نام برد.

دوربین گوشی های سری آنر 80

اما ادعای او مبنی بر عدم استفاده آنر از سنسور 200 مگاپیکسلی، باعث نگرانی و پرسش برخی کاربران شد. این افشاگر هم پاسخ داد که با توجه به وجود سنسور 200 مگاپیکسلی در نمونه آزمایشی، هنوز جای امیدواری برای تولید نهایی بر پایه سنسور 200 مگاپیکسلی، وجود دارد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، اعضای خانواده آنر 80 را سه عضو تشکیل خواهند داد؛ مدل‌های معمولی، SE و پرو!

تکلیف قوی‌ترین مدل که با تجهیز به اسنپدراگون +8 نسل 1 مشخص است؛ اما دو مدل دیگر باید از اسنپدراگون  +778G و دایمنسیتی 1080 قدرت بگیرند.

سرعت شارژ 100 وات و نمایشگر 1.5K با قابلیت تیره‌سازی، از دیگر مشخصات منتسب به این گوشی‌ها محسوب می‌شوند. ظاهرا هر دو نوع صفحه نمایش خمیده و مسطح را نیز در اعضای این خانواده، خواهیم دید.

فعلا صحبتی از مدل پرو پلاس نیست؛ اما به نظر می‌رسد همین سه مدل، می‌توانند پاسخگوی نیازها و سلایق مختلف باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*