رابط کاربری MIUI 14 گوشی شیائومی 13

رابط کاربری MIUI 14 با پرچمداران شیائومی 13 و 13 پرو معرفی خواهد شد

بر اساس اطلاعات لو رفته، دو گوشی پرچمدار شیائومی 13 و 13 پرو – Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro با رابط کاربری MIUI 14 به زودی روانه بازار می‌شوند.

شیائومی 13، پرچمدار جدید به شدت مورد انتظار این غول فناوری چینی در راه است و بنا به شنیده‌ها مجهز به پردازنده جدید اسنپدراگون 8 نسل 2، سنسورهای دوربین باکیفیت و نمایشگری چشمگیر خواهد بود. اخیراً اسکرین‌شاتی هم از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است که خبر مهمی را با خود به همراه دارد. رابط کاربری MIUI 14 که بر پایه سیستم عامل اندروید 13 توسعه پیدا کرده، حالا برای شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو آماده شده است. از این رو، باید انتظار معرفی پرچمداران جدید شیائومی در آینده نزدیک را داشته باشیم.

شیائومی 13 به همراه رابط کاربری MIUI 14 در راه است

رابط کاربری MIUI 14 گوشی شیائومی 13

شیائومی 13 نسل جدید گوشی‌های هوشمند شیائومی به حساب می‌آید و مدل‌های آن مدت زیادی است که تحت آزمایش‌های داخلی به سر می‌برند. به مرور زمان، جزئیات بیشتری از این گوشی جدید از دوربین لایکا تا مشخصات فنی و رنگ‌بندی آن لو رفته است. بهره‌گیری از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 هم یکی از مهم‌ترین جزئیات در نظر گرفته می‌شود. البته کوالکام هنوز این چیپست را رسماً معرفی نکرده، اما مشخص شده است که به زودی در ماه جاری از آن رونمایی خواهد شد. شیائومی 13 و 13 پرو احتمالاً اولین گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهند بود، چون با توجه به اطلاعات لو رفته، خانواده 13 این ماه به نمایش گذاشته می‌شود.

برای نسخه‌های استاندارد و پروی شیائومی 13 به ترتیب اسم‌های رمز Fuxi و Nuwa انتخاب شده و آخرین نسخه‌های داخلی MIUI برای 13 استاندارد و پرو هم به ترتیب V14.0.2.0.TMCCNXM و V14.0.2.0.TMBCNXM تعیین شده‌اند. رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 برای این گوشی‌های جدید حاضر و آماده است و از این رو، پیش‌بینی می‌شود که این گوشی‌ها به زودی معرفی شوند. به طور دقیق‌تر، انتظار می‌رود که یک هفته بعد از معرفی اسنپدراگون 8 نسل 2 شاهد رونمایی از پرچمداران تازه شیائومی باشیم.

رابط کاربری MIUI 14 در شیائومی 13 پرو

سری 13 شیائومی ابتدا در چین ارائه می‌شود و پس از گذشت یک ماه و نیم، به بازار جهانی راه پیدا می‌کند. رابط کاربری MIUI 14 هم همراه با این گوشی پرچمدار چینی جدید به کاربران عرضه خواهد شد. گفتنی است که میوآی 14 زبان طراحی جدیدی را پیش روی کاربران می‌گذارد و گذشته از این، به لطف بهینه‌سازی‌های تازه سیستم عامل اندروید 13 به امنیت و پایداری کلی دستگاه‌ها اضافه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*