فروش نقد و اقساط کرمان موتور

شرایط جدید فروش نقد و اقساط کرمان موتور در آبان 1401

شرایط جدید فروش نقد و اقساط کرمان موتور در آبان 1401 اعلام شده است. جزئیات خرید خودروهای این شرکت به همراه قیمت ها را در ادامه بخوانید.

کرمان موتور یکی از شرکت‌های خودروسازی خصوصی ایران که به مونتاژ محصولات چینی مشغول است، قصد دارد سه محصول خود را در طرح‌های نقدی و اقساطی عرضه کند. از فردا مورخ 21 آبان ماه 1401 الی 30 آبان ماه متقاضیان ثبت نام می‌توانند این سه خودروی مونتاژی را خریداری کنند.

جزئیات فروش نقد و اقساط کرمان موتور در آبان

در این بخشنامه مقرر شده سه محصول کی ام سی تی 8، کی ام سی جی 7 و جک جی 4 با موعد تحویل سه ماهه به فروش می‌رسد. روش‌های خرید این خودرو نیز به دو صورت نقد و اقساط است و مشتریان می‌توانند بسته به بودجه خود یکی را انتخاب کنند. قیمت و مشخصات و نوع خودروها در این بخشنامه همان‌طور که کرمان موتور تأکید کرده قطعی خواهد بود.

گفتنی است که به مشتریان سود مشارکت و سود انصراف تعلق نخواهد گرفت و فقط اگر تأخیری صورت بگیرد، 3 درصد سود به ودیعه تعلق خواهد گرفت. از روز شنبه، 21 آبان ماه سال جاری متقاضیان می‌توانند نسبت به خرید اقدام نمایند. ظرفیت این سه خودرو به صورت محدود است و در صورت تکمیل ظرفیت مشتریان جامانده می‌بایست تا بخشنامه بعدی منتظر بمانند.

یکی از آپشن‌ها برای مشتریان امتیازی است که به خرید KMC J7 داده می‌شود. مشتریان در صورت خرید نقدی این محصول 65 میلیون تومان تخفیف نصیبشان می‌شود. لازم به ذکر است که خودروی جک J7 مجهز به سیستم جدید سامانه کنترل پایداری الکترونیکی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*