پولدار

با این پارچه پولدار شوید و شب‌ها با خیال آسوده بخوابید

در این مقاله قصد داریم نکاتی درباره پولدار شدن را به شما مخاطبان عزیز بگوییم. اگر شما نیز از بیکاری خسته شده‌اید، می‌توانید از این لحظه کسب و کار جدیدتان را با پارچه شروع کنید. پارچه نیاز به سرمایه چندانی ندارد و شما می‌توانید به راحتی از آن کسب درآمد کنید. حال برای درک بیشتر موضوع سه نوع پارچه را بررسی می‌کنیم.

پارچه زبرا

مدل پرده زبرا از یک نوار افقی توری و یک نوار افقی با پارچه زبرا دوخته شده که این نوارها به صورت یکی در میان روی یکدیگر قرار گرفته اند، درست مانند لایه‌های پوست گورخر و به همین علت، به این مدل، زبرا می‌گویند. پرده زبرا از چه موادی ساخته می‌شود؟ پارچه پرده زبرا معمولا از پلی استر و پارچه‌های مصنوعی دیگر ساخته شده و قطعات سخت افزاری کرکره‌ها از آهن، آلومینیوم و چوب ساخته می‌شود. مهم‌ترین ویژگی که پرده زبرا را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند، توانایی کنترل نور آن می‌باشد. حتی اگر پنجره خود را به طور کامل باز کنید، باز هم می‌توانید نور ورودی را تنظیم کنید.

پولدار

پارچه بنگال

پارچه بنگال انواع مختلفی دارد که دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشند. برای مثال بنگال‌های وارداتی به مراتب قیمت بالاتری دارند. اما در حالت کلی خرید پارچه ‌بنگال به شکل مستقیم و با حداقل واسطه می‌تواند باعث کاهش قیمت آن شود. کارخانه‌های متفاوتی در سراسر کشور هستند که به تولید انواع پارچه‌های بنگال می‌پردازند. کیفیت هر کدام از پارچه‌های تولید شده در این کارخانه‌ها متفاوت است و به همین دلیل گاهی محصول تولید شده در یک کارخانه، قیمتی به مراتب بیشتر از همان محصول اما از کارخانه‌ای دیگر دارد. پس مهم است پارچه بنگالی که خریداری می‌کنید تولید شده در کدام کارخانه باشد.

پولدار

پارچه ترمه

در زمان صفویه که به هنر ارج می‌نهادند پارچه ترمه ابریشمی یزد به اوج خود رسید و با بهترین کیفیت از صنایع دستی مجلل ایران شد که خرید ترمه ابریشمی و صادرات آن به خارج از کشور انجام می‌شد. البته گفته شده که برخی زرتشتیان را ابداع کننده این هنر می‌دانند و اشاره شده که آنها از ترمه برای البسه مذهبی و سنتی خود استفاده می‌کردند. اگر به عکس‌ها و نقاشی‌های قدیمی دقت کرده باشید پارچه ترمه بسیار به چشم می‌خورد، در گذشته این نوع منسوجات پربها و با ارزش، در اختیار رجال و اشراف بود اما امروزه بسیاری از مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

پولدار

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*