خیار

خیار رمز موفقیت من برای کسب ثروت زیاد شد

خیار یکی از مهم‌ترین سیفی‌جات محسوب می‌شود. کشور ایران سالیانه حجم زیادی از این محصول را تولید و به دیگر کشورها ارسال می‌کند. از طرفی راه و روش تجارت برای من به وسیله‌ی این محصول یاد گرفته شد. امروز میزان زیادی از این محصول را به دیگر کشورها ارسال می‌کنم.

خیار

برای این که بتوانید محصول یا کالایی خوبی برای فروش داشته باشید می‌بایست بسته بندی خیار گلخانه‌ای گالاردو صادراتی و گوجه فرنگی گلخانه‌ای به گونه‌ای باشد که خریدار با دیدن آن شور واشتیاق بیشتری برای خرید آن به دست آورد. از این رو برای صادرات نحوه صحیح و مرتب بسته‌بندی بسیار مهم و با اهمیت می‌باشد؛ چرا که محصولات صادراتی به عنوان الگو و نماد کشور فروشنده مبدا می‌باشد.

از این رو موانع تولید خیار گلخانه‌ای تولید سبزیجات گلخانه‌ای مانند خیار در سال‌های گذشته به سرعت توسعه یافته است و به دلیل قابلیت کنترل بسیار بالا به عنوان ساختارهای با فناوری پیشرفته به ابزاری مؤثر در تولید خیار می‌توان تا حدی پارامترهای آب و هوایی عمدتا دما و رطوبت را برای سیستم رشد در گلخانه تحت اصلاح کرد.

خیار چنبر

در جهان خیارهای متفاوتی وجود دارد که یک مورد آن که در مورد آن صحبت کردیم خیار گلخانه‌ای بود که فروشنده‌ها با توجه به نرخ روز خیار چنبر و بذر گوجه فرنگی را خریداری و به فروش می‌رساند. خیار دارای انواع مختلفی اعم از خیار سبز، چنبر، ارمنی و غیره می‌باشد.

خیار

خیار درختی

یکی از مزیت‌های مهمی که انواع خیار درختی و بوته‌ای نسبت ‌به خیارهای گلخانه‌ای دارند این است که در بذر خیار گلخانه‌ای و کاشت آن از سم‌های قوی استفاده می‌شود؛ چرا که این نوع خیارها در مقابل آفت‌ها بسیار حساس هستند.

به ‌همین دلیل از انواع آفت‌کش‌ها و سم‌های خیلی قوی برای آنها استفاده می‌‌شود که این سم‌ها علاوه بر پوست ممکن است حتی وارد گوشت گیاه شوند و برای انسان خطرناک می‌باشند.

خیار

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*