توری

با انواع توری زندگی‌ام را از ورود فقر حفظ کردم

با تولید انواع مختلف توری و ارسال آن ابتدا در سراسر ایران و بعد به خارج از کشور توانستم به درآمد خوبی برسم و از ورود فقر و بی پولی به زندگی‌ام جلوگیری کنم. شما می‌توانید برای آشنایی با انواع مختلف این توری‌ها در ادامه مطلب ما را راهنمایی کنید.

توری اکسپندد

از مزیت‌های بسیار زیاد این ورق‌ها می‌توان به مناسب بودن قیمت توری اکسپندد و امکان آبکاری و رنگ آمیزی، تنوع بی‌شمار آنها، امکان ایجاد طول بی نهایت و ضخامت‌های متفاوت آنها اشاره کرد. همان‌طور که اشاره شد این ورق‌های متال از کاربردها و مزیت‌های بسیاری برخوردار است که با پیشرفت هر روز تکنولوژی به کاربردهای آن اضافه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به استفاده این ورق‌ها در نمای مدرن ساختمان‌ها اشاره کرد.

می‌توان به جای نام ورق اکسپندد متال یک صفر به آنها نام ورق‌های همه کاره یا ورق‌های استرچ متال را نیز اطلاق کرد. این ورق‌ها کاربردهای بسیار زیادی در صنعت ساختمان‌سازی دارد و به نسبت ورق‌های فلزی دیگر از مزایای بیشتری برخوردار است.

توری پلاستیکی

همچنین از این ورق‌های متال برای ساخت انواع فنس، حفاظ، سقف کاذب و همین‌طور خودروسازی استفاده می‌شود. قیمت توری پلاستیکی در مقایسه با سایر ورق‌های متال بسیار به‌صرفه‌تر هستند و بازار خرید و فروش ورق اکسپندد متال به نسبت دیگر فلزات بسیار بهتر است.

معماران خلاق و خوش سلیقه می‌توانند برای طراحی بیرونی ساختمان از توری های اکسپندد متال استفاده کنند. این توری‌ها به دلیل انعطاف‌پذیری بالایی که دارند امکان اجرا در پوسته‌های آزاد نمای بیرونی ساختمان‌ها را دارند.

از مزیت‌های ورق‌های توری این است که می‌توان از آنها در پروژه‌های تجاری اداری به عنوان پرده مشبک استفاده کرد یا به عنوان آفتاب‌گیر ساختمان‌ها. از این ورق‌ها نه تنها می‌توان در نمای بیرونی ساختمان‌ها استفاده کرد، بلکه برای طراحی دکوراسیون داخلی هم از آنها استفاده می‌شود.

توری

توری پلیسه

برای اطلاع از قیمت توری پلیسه می‌توانید به اعداد روی بسته‌بندی آن دقت کنید. البته معمولا عددهای کنار ورق‌های اکسپندد متال نشان از اندازه یا ضخامت این ورق‌ها دارد. به عنوان مثال ورق اکسپندد یک که نشان دهنده ضخامت آن است. ضخامت این ورق‌های اکسپندد تا سه میلی‌متر نیز می‌رسد.

وجود انواع ضخامت و الگوهای متفاوت ورق‌های متال از مزیت‌هایی است که باعث محبوبیت این ورق‌ها شده و نمی‌شود که از آنها چشم‌پوشی کرد. رنگ‌آمیزی این ورق‌ها به رنگ‌های مورد علاقه خود کار سختی نیست. از آنجایی که هیچ نقطه جوشی در سطح این ورق‌ها وجود ندارد دوام رنگ آنها بالا و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می‌باشد.

توری

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*