آپدیت اندروید ۱۳ برای گلکسی اس ۱۰ لایت

سامسونگ اندروید ۱۳ را برای گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ لایت، A52 و M33 منتشر شد

سامسونگ آپدیت اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5 را برای پرچمدار قدیمی گلکسی اس ۱۰ لایت و دو گوشی میان‌رده گلکسی A52 و M33 منتشر کرد.

سامسونگ فهرست بلندبالایی از گوشی‌های مجهز به اندروید ۱۳ را تشکیل داده است. طی هفته‌های اخیر تمام پرچمداران و گوشی‌های میان‌رده سال گذشته این کمپانی موفق به دریافت این بروزرسانی شدند. حالا نوبت به گوشی‌های قدیمی‌تر گلکسی اس ۱۰ لایت، گلکسی A52 و M33 رسیده تا اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5 را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

آپدیت اندروید ۱۳ برای گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ در ایران منتشر شد

اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5 سامسونگ بهبود در عملکرد و قابلیت‌هایی را به همراه دارند که در اندروید ۱۲ وجود ندارد. از تنظیمات جدید تم گوشی گرفته تا تغییر انیمیشن‌ها، همگی حس و حال تازه‌ای به گوشی‌های سامسونگ بخشیده‌اند.

آپدیت اندروید ۱۳ برای گلکسی اس ۱۰ لایت

سامسونگ گلکسی S10 Lite

فهرست گوشی‌هایی که سامسونگ اندروید ۱۳ را برای آن‌ها عرضه می‌کند خیلی طولانی است. یکی از جدیدترین آن‌ها گلکسی اس ۱۰ لایت است که کاربران اسپانیایی دریافت آن را گزارش کرده‌اند. البته این بروزرسانی ممکن است با تأخیر چند روزه یا چند هفته‌ای در اختیار ساکنین دیگر کشورهای جهان قرار بگیرد.

اما در کنار آن، سامسونگ گوشی‌های میان‌رده گلکسی A52 و گلکسی M33 خودش را هم به این بروزرسانی مجهز کرده است. البته در حال حاضر کاربران اروپایی خبر از دریافت آن داده‌اند و شاید مثل گلکسی اس ۱۰ لایت مدتی طول بکشد تا دیگر مناطق جهان آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کنند. همچنین از کره جنوبی خبر می‌رسد که گوشی گلکسی A52s هم این بروزرسانی را دریافت کرده است.

سامسونگ گلکسی M33 و گلکسی A52

اما این محصولات به کنار، سامسونگ دو هفته پیش بود که آپدیت اندروید ۱۳ را برای گوشی گلکسی زد فولد۴ در آسیا و اروپا منتشر کرد. اکنون کاربران دیگر نقاط جهان از جمله کانادا هم خبر از دریافت آن داده‌اند.

اگر از کاربران هر یک از گوشی‌های بالا هستید، خوشحال می‌شویم که خبر دریافت کردن یا نکردن آپدیت اندروید ۱۳ روی گوشی خودتان را با ما هم به اشتراک بگذارید.