آپدیت گوشی وان پلاس

شاخ‌و‌شانه وان پلاس برای بزرگان بازار موبایل؛ گوشی های ما ۴ سال آپدیت‌های اندروید را دریافت می‌کنند

وان پلاس تأیید کرده که تمام گوشی های پرچمدار سال ۲۰۲۳ این کمپانی به مدت ۴ سال آپدیت های اندرویدی و ۵ سال پچ‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

تیم توسعه‌دهنده رابط کاربری اندرویدی OxygenOS متعلق به گوشی‌های وان پلاس، رویدادی به نام OxygenOS Open Ears Forum را در شهر لندن برگزار کرده است. آن‌ها در این رویداد تصمیماتی که برای تغییر طراحی OxygenOS 13 مبتنی بر اندروید ۱۳ گرفته‌اند را شرح داده‌اند. همچنین در این رویداد صحبت‌هایی در مورد نسخه بعدی این آپدیت یعنی اکسیژن او اس ۱۴ مطرح شده است. طی سالیان اخیر شکایتی از سرعت کُند بروزرسانی‌ها توسط دارندگان گوشی‌های این برند وجود داشته است.  اما ظاهراً آن‌ها متعهد به بهبود اوضاع مربوط به آپدیت گوشی‌هایشان شده‌اند.

گری چن، مدیر بخش نرم افزاری کمپانی وان پلاس تأیید کرده است که اکسیژن او اس ۱۳.۱ در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. از آنجا که انتظار می‌رود گوشی‌های سری وان پلاس ۱۱ نیز در اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی و وارد بازار شوند، به احتمال بسیار زیاد آن‌ها نخستین گوشی‌های این برند خواهند بود که به صورت پیش‌فرض با این نسخه از اکسیژن او اس عرضه می‌شوند. چن همچنین تأیید کرده که تیم نرم افزاری وان پلاس از همین حالا در حال کار روی آپدیت‌های بعدی OxygenOS است. او می‌گوید:

ما به عنوان یک شرکت کاربر محور، هر کاری که برای بهبود تجربه کاربری لازم باشد را انجام خواهیم داد. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران گوشی خود را برای مدت طولانی‌تری نزد خودشان نگه می‌دارند، می‌خواهیم مطمئن شویم که می‌توانیم بهترین‌ها را برای آن‌ها فراهم کنیم. خط مشی جدید بروزرسانی‌های نرم افزاری ما به کاربران اجازه می‌دهد به جدیدترین ویژگی‌های امنیتی و کاربردی مورد نیاز خود برای داشتن یک تجربه کاربری بهتر تا انتهای عمر مفید گوشی خود دسترسی پیدا کنند.

آپدیت گوشی وان پلاس

تحول گوشی های وان پلاس در دریافت آپدیت ها از سال ۲۰۲۳

گسترش برنامه بروزرسانی برای دستگاه‌های آتی شرکت وان پلاس باعث امیدواری کاربران شده و می‌تواند به پیشرفت آن‌ها کمک شایانی کند. این شرکت در رویداد Open Ears Forum خودش وعده داده که تمام پرچمداران سال ۲۰۲۳ وان پلاس به مدت ۴ سال بروزرسانی‌های بزرگ اندروید و ۵ سال هم پچ‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد. ولی متأسفانه هیچ اظهار نظری در مورد گوشی‌های میان‌رده و ارزان قیمتی مثل سری Nord نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*