اپلیکیشن Oceanic+ اپل واچ اولترا

اپلیکیشن Oceanic+ ، اپل واچ اولترا را به یک ساعت غواصی تبدیل می‌کند

ساعت هوشمند Apple Watch Ultra به عنوان یک گجت مقاوم و مناسب برای استفاده‌های ورزشی معرفی شد. حالا با اپلیکیشن Oceanic+ می‌توان اپل واچ اولترا را برای غواصی حرفه‌ای استفاده کرد.

اپل در همان ابتدای معرفی ساعت های هوشمند جدید خود تاکید کرد که اپل واچ اولترا یک ساعت فوق‌العاده مقاوم و کارآمد برای استفاده‌های حرفه‌ای است. یکی از اولین صحنه‌هایی که در مراسم معرفی دیدیم هم مربوط به فرو رفتن Apple Watch Ultra در آب بود. صفحه‌نمایش ساعت عمق آب و همچنین دمای آب اطراف را نشان می‌داد.

حرفه‌ای‌تر شدن اپل واچ اولترا با اپلیکیشن Oceanic+

ساعت هوشمند اپل

حالا نیز شاهد رونمایی از اپلیکیشن Oceanic+ هستیم که باعث می‌شود مدل خاص اپل واچ عملا به یک کامپیوتر غواصی تبدیل شود. این برنامه توسط Huish Outdoors و با همکاری اپل توسعه یافته است و به غواصان اجاره می‌دهد به اطلاعات مهم بسیاری دست پیدا کنند. ساعت گران‌قیمت اپل می‌تواند تا عمق ۴۰ متری فشار آب را تحمل کند و حسگرهایی نیز برای جمع‌آوری داده‌های اضافی دارد

اما اکنون به لطف برنامه جدید اگر غواص خیلی سریع به عمق آب برود یا بالا بیاید، هشداری روی ساعت دریافت خواهد کرد. همچنین وی می‌تواند زمان تقریبی رسیدن به سطح آب را مشاهده کند. از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن Oceanic+ برای اپل واچ اولترا می‌توان به در نظر گرفتن موج، دما، میزان دید و جریان‌های آبی پیش از آغاز غواصی اشاره کرد.

علاوه بر اینها غواص می‌تواند قطب‌نما را برای جهتی خاص در طول شنا تنظیم کند. این برنامه از Taptic Engine و نمایشگر بزرگ و درخشان اپل واچ اولترا نیز برای نشان دادن هرگونه اطلاعات و هشدار مهم در طول غواصی استفاده می‌کند. اگرچه نسخه محدود این برنامه به صورت رایگان منتشر شده است، اما برای استفاده از تمامی قابلیت‌های آن باید اشتراک روزانه به قیمت ۵ دلار، ماهیانه یه قیمت ۱۰ دلار یا سالیانه به قیمت ۸۰ دلار را خریداری کنید. هزینه خرید اشتراک خانوادگی سالیانه نیز ۱۳۰ دلار خواهد بود.

البته توجه کنید که اپلیکیشن Oceanic+ فقط روی مدل‌های اپل واچ اولترا با سیستم‌عامل WatchOS 9.1 اجرا خواهد شد و باید به آیفون 8 یا یک آيفون جدیدتر با سیستم‌عامل iOS 16.1 هم متصل باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*