تاکسی تارا

تارا تاکسی شد؛ نسخه تاکسی تارا اتوماتیک در راه است

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد نسخه تاکسی تارا اتوماتیک به زودی توسط این گروه خودروسازی عرضه خواهد شد.

مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو عنوان کرد با مجوز سازمان تاکسیرانی شهر تهران به زودی شرکت خصوصی تاکسیرانی تاسیس خواهد شد که به‌شکل شرکت مالکی فعالیت خواهد کرد و تمام خودروهای ناوگان آن نیز از نوع دنده اتوماتیک خواهند بود.

نسخه تاکسی تارا اتوماتیک در راه است

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه گفته‌های خود بیان کرد فعالیت شرکت خصوصی تاکسیرانی با خودرو تارا تاکسی اتوماتیک آغاز خواهد شد. وی افزود نخستین تاکسی لند نیز قرار است با همکاری شرکت سایپا تاسیس شود تا بتوان تمام خدمات مربوط به تاکسی‌ها را در این فضا ارائه داد.

تاکسی تارا

خطیبی با اعلام این که مدیریت چالاک و دانش‌محور در کارآمدی ناوگان تاکسیرانی تاثیرگذار است گفت خوشبختانه اقدامات مثبت و رو به جلویی در تاکسیرانی انجام شده است. همچنین تاکسی‌های به روز، تاکسیرانان مجرب و خدمات پس از فروش مناسب نیز در توسعه و کارآمدی تاکسیرانی نقش زیادی دارند.

مدیرعامل ایران خودرو با اعلام این که بهره‌وری سیستم تاکسیرانی با حرکت از راننده مالکی به سمت شرکت مالکی افزایش پیدا خواهد کرد، گفت می‌بایست خدمات با کیفیت و 24 ساعته در حوزه تاکسیرانی ارائه شود. ضمن این که کیفیت خودروهای تاکسی نیز حائز اهمیت است و می‌بایست تاکسی‌هایی که در شهر تهران مورد استفاده قرار می‌گیرند، از نوع دنده اتوماتیک باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*