شاسی بلند FMC T5

شاسی بلند FMC T5 فردا موتورز در بورس عرضه می‌شود

فردا موتورز قصد دارد شاسی بلند FMC T5 خود را در بورس عرضه کند. جزئیات عرضه خودروی لوکس این شرکت به همراه مشخصات فنی آن را در ادامه بخوانید.

وزارت صنعت، معدن و تجارت مدتی پیش عرضه خودرو در بورس کالا را به عنوان روشی برای کنترل قیمت خودروها در بازار پیشنهاد داد و تا امروز محصولات زیادی از این طریق به دست مشتریان رسیده‌اند. فروش خودرو از طریق تالار شیشه‌ای بورس مزایا و معایبی دارد که پیش‌تر به بررسی آنها پرداخته‌ایم.

شاسی بلند FMC T5 وارد بورس کالا می‌شود

شاسی بلند FMC T5

مدتی پیش در خصوص مهم‌ترین دلایل فروش محصولات خودروسازان خصوصی در بورس صحبت کردیم. ابتدا شرکت‌های دولتی ملزم به عرضه کالاهای خود در بورس شدند، ولی شرکت‌های خصوصی به خاطر استفاده از مزایای عرضه خودرو در بورس، به فروش محصولات خود از این روش روی خوش نشان دادند.

در حال حاضر روز به روز بر فهرست خودروهای عرضه شده در بورس افزوده می‌شود و فردا موتورز نیز به این پیشنهاد چراغ سبز نشان داده است. نخستین خودرویی که فردا موتورز از طریق تالار شیشه‌ای عرضه خواهد کرد، کراس اوور FMC T5 خواهد بود. این خودروی شاسی بلند جزو لوکس‌ترین محصولات فردا موتورز قرار می‌گیرد.

شاسی بلند FMC T5

آخرین بار قیمت این کراس اوور نزدیک به یک میلیارد و 159 میلیون تومان اعلام شده بود، ولی هم‌اکنون قیمت رنگ‌های مختلف این خودرو (مشکی، بژ، قرمز و سبز) محدوده یک میلیارد و 240 میلیون تومانی را شکسته و همچنان گران می‌شود. با عرضه این خودرو در بورس، شرایط ویژه‌ای برای فردا موتورز و مشتریان به وجود می‌آید و قیمت محصول را خریداران تعیین خواهند کرد.

زیر کاپوت شاسی بلند اف ام سی تی 5 یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ تعبیه شده که می‌تواند قدرت 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را تولید کند. نیروی محرکه در این خودرو از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. از جمله امکانات رفاهی این کراس اوور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کابین FMC T5

شش کیسه هوای 10 نقطه‌ای، سقف پانورامای برقی، درِ صندوق عقب برقی، سنسور نور، سنسور باران، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل پایداری، نمایشگر لمسی اندروید، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سیستم پاکسازی هوای کابین، سیستم یونیزاسیون هوای کابین، فرمان کمکی برقی، صندلی برقی راننده، گرم‌کن صندلی‌های جلو، جلو آمپر دیجیتال با قابلیت شخصی‌سازی، رادار خطی، نوردهی چراغ‌ها با چرخش فرمان، نورپردازی متغیر کابین، سامانه پیشگیری از تصادف و اخطار برخورد از جلو، رادار تابلوخوان، نور بالای اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و کروز کنترل.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*