دو سیگنال صعودی جدید برای بیت کوین

دو سیگنال صعودی جدید برای بیت کوین؛ منتظر افزایش قیمت باشیم؟

یکی از تحلیلگران معروف بازار ارزهای دیجیتال، دو سیگنال صعودی جدید برای بیت کوین اعلام کرده است. آیا بیت کوین وارد کانال صعودی خواهد شد؟

قیمت بیت کوین به پایین‌ترین حد خود رسیده و معلوم نیست تا کجا پیش می‌رود و ترمز آن کجا و توسط چه سیگنالی کشیده خواهد شد. برخی معتقدند هم‌اکنون بهترین زمان خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است و برخی دیگر بر این باورند که دوران بیت کوین به سر آمده و دیگر نباید در مارکت کریپتوها سرمایه‌گذاری کرد.

دو سیگنال صعودی جدید برای بیت کوین

اخیراً یکی از معامله‌گران برجسته بازار رمزارزها اخبار نویدبخشی راجع به بیت کوین منتشر کرده است. البته سیگنال HornHairs رایج نیست و به‌ندرت دیده می‌شود. به هر حال این معامله‌گر و طرفدار بیت کوین در توییتر خود اعلام کرده که پادشاه ارزهای دیجیتال در حال ورود به چرخه‌ای صعودی و جدید است.

دو سیگنال صعودی جدید برای بیت کوین

تحلیلگر مذکور بر اساس واگرایی نزولی نمودار سه هفته‌ای چنین پیش‌بینی انجام داده است. علاوه بر این گفته شده دامیننس بازار تتر که بزرگترین استیبل کوین محسوب می‌شود، به نقطه عطف بزرگی نزدیک شده است. بنا بر آنچه HornHairs خاطر نشان کرده در دوره‌های قبلی که بازار با چنین نقاط عطفی روبه‌رو شده، تحولات عظیمی در چرخه بازار به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید:

سناریوی ترسناک سقوط قیمت بیت کوین به ۶ هزار دلار!

برای مثال آخرین روند صعودی ناشی از این تغییرات چرخه در واگرایی نزولی به سال 2020 و بعدی 2021 بر می‌گردد. دامیننس تتر هم‌اکنون 8.32 درصد ارزیابی شده که در قیاس با ماه گذشته حدود 16.4 درصد افزایش یافته است. اندیکاتور بولینگر نیز در حال حاضر در پایین‌ترین رقم در بیش از شش سال گذشته قرار دارد (در نمودار دو هفته‌ای) و بنا بر اعتقاد تحلیلگران، این ارز دیجیتال می‌تواند وارد یک کانال صعودی جذاب شود.

دو سیگنال صعودی جدید برای بیت کوین

به‌گفته یکی از تحلیلگران معروف بازار ارزهای دیجیتال به‌نام Moustache، در سال 2016، آخرین باری که این شاخص مقادیر پایین مشابهی را نشان می‌داد، قیمت بیت کوین در چهار هفته بعد حدود 80 درصد افزایش یافت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*