خودروهای وارداتی

سری اول خودروهای وارداتی تا ۲ هفته دیگر به کشور می‌آیند

شنیده‌ها حاکی از آن است که سری اول خودروهای وارداتی تا 2 هفته دیگر وارد کشور می‌شوند؛ اما این ماشین‌ها به کدام برند تعلق دارند و با چه قیمتی وارد ایران خواهند شد؟

مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت مدتی قبل اعلام کردند تا پایان سال حدود 100 هزار دستگاه خودرو خارجی به ایران راه پیدا خواهد کرد. همچنین اخیرا سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز عنوان کرد فرایند واردات خودرو به کشور سرعت گرفته و برخی از خودروها نیز تا پشت مرزها رسیدند. علاوه بر این، برخی از شرکت‌ها نیز تبلیغات این خودروها را آغاز کردند.

ورود خودروهای وارداتی تا دو هفته دیگر

در همین راستا بررسی‌ها حاکی از آن است که نخستین سری از خودروهای خارجی تا دو هفته دیگر وارد گمرگات جنوبی کشور در بنادر هرمزگان و بوشهر خواهند شد. البته بر اساس مصوبه هیئت دولت هیچ‌یک از این خودروها به شکل پیش فروش عرضه نخواهند شد و مشتریان برای خرید این خودروها باید به بورس کالای ایران مراجعه کنند. گفتنی است قیمت این خودروها نیز قرار است در سازوکار بورس مشخص شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد بسیاری از خودروهای وارداتی در سری اول به برند کیا تعلق دارند و قیمت آنها نیز حدود 15 تا 20 هزار دلار است. ضمن این که فرایند واردات این اتومبیل‌ها از کشور واسط عمان انجام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*