فرش

فرش شاه کلیدی برای گشودن درهای ثروت به روی زندگی‌ام بود

از آن‌جایی‌ که پدر من یک فرد با تجربه در بازار خرید و فروش محصولات مختلف بود به من پیشنهاد داد که وارد عرصه فرش بشوم من با ورود به این حوزه توانستم تجارب خوبی را به دست آورم و در مدت بسیار کوتاهی به طور شگفت‌انگیز پیشرفت‌های خوبی را کردم و در نهایت به یک جوان میلیاردر تبدیل شدم. از آن‌جایی ‌که این محصول بسیار سودآور و عالی می‌باشد ترجیح می‌دهم که شما را با انواع آن آشنا کنم.

فرش ابریشمی کاشان

فرش ابریشمی کاشان یکی از مشهورترین انواع فرش می‌باشد. برخی از شهرها در تولید کالایی خاص شهرت دارند و شهر قم به تولید فرش ابریشمی اصل و ماندگار و تابلو فرش بسیار مشهور است و کارخانه‌های تولیدی از بهترین نخ و ابریشم و مواد اولیه برای تولید این فرش‌ها استفاده می‌کنند تا هم مشتریان داخلی و هم خریداران خارجی از خرید خود رضایت داشته باشند. طرح و نقش یا الگوهای این فرش به‌قدری تنوع دارد که هیچ کس دست خالی به خانه باز نخواهد گشت و هر رنگ آن را می‌توان با دیزاین و طراحی و معماری خانه‌ها هماهنگ کرد؛ زیرا دکوراتیو خانه‌های کلاسیک و سنتی با آپارتمان‌های امروزی اختلافات زیادی دارند و بنابراین فرش مناسب هر یک تفاوت خواهد داشت. اگرچه سلیقه افراد نیز به میزان زیادی در این امر اثر دارد. فرش ابریشمی قم در ابعاد شش متری، نه متری یا دوازده متری می‌باشد و برای اتاق و سالن پذیرایی می‌توان از این فرش‌ها خریداری و پهن کرد تا در هنگام میهمانی‌ها چشم‌ها به انتخاب و خرید ارزنده شما خیره گردد و لحظات و خاطرات خوبی را با این فرش ابریشمی داشته باشید.

فرش ایرانی ماشینی

صادرات فرش ایرانی ماشینی از گذشته تا به امروز در برنامه بسیاری از شرکت‌ها بوده است. این موضوع به دلیل کیفیت بالای فرش ایرانی و طرح‌های کم نظیر آن بوده و کشورهای مختلف مانند عراق، کویت و عمان آن را می‌پسندند. آنچه سبب شده که فرش دستباف در دنیا بدرخشد، هنر تولیدکننده‌ها بوده که طرح‌های بسیار شکیل را با رنگ‌بندی‌های زیبا می‌بافند. علاوه بر این الیاف به‌کار رفته در فرش های ایرانی از نوع باکیفیت و درجه یک انتخاب می‌شود. این الیاف از نوع مصنوعی و طبیعی بوده که تاثیر زیادی در تقاضای خریداران دارد. فرش ایرانی را می‌توان در دو دسته کلی دستبافت و ماشین بافت (ماشینی) قرار داد؛ چرا که از نظر ساختاری تفاوت‌های زیادی با یکدیگر داشته و مسلما تقاضا برای هر یک از آنها نیز متفاوت است.

فرش

فرش ابریشم دستباف

هزینه فرش ابریشم دستباف به عوامل مختلفی از جمله: ابعاد قالی، ریزبافت یا درشت بافت بودن قالی، برند بافنده و طراحی کننده فرش، تراکم فرش به تعداد گره‌های فرش و الیاف به کار گرفته در آن، نقش و رنگ آن بستگی دارد. انواع فرش دستباف از قبیل جنس الیاف و نخ‌‌ها، اندازه، طرح و رنگ، تراکم و محل بافت از یکدیگر متمایز می‌شوند. قیمت فرش دستباف بسیار مهم است. یکی از بی‌نظیرترین و پرطرفدارترین انواع فرش، فرش‌های دستباف از جمله محصولات قدیمی سنتی کشورمان ایران هستند. قالی دستباف یا فرش را از لحاظ مواد ابتدایی و اولیه‌ای که استفاده شده و در نخ خاب آن به کار رفته است می‌توان در پنج گروه زیر تقسیم بندی کرد.

فرش

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*