تبلیغات خودروهای اشکودا در ایران

تبلیغات خودروهای اشکودا در ایران آغاز شد

بعد از بیلبوردهای تبلیغاتی کوشا خودرو، نوبت به تبلیغات خودروهای اشکودا در ایران شده است. واردکننده محصولات این برند کیست؟

هر روزی که می‌گذرد به تاریخ واردات خودروهای خارجی نزدیک‌تر می‌شویم. روز گذشته بیلبوردهای تبلیغاتی کیا سراتو از سوی شرکت واردکننده کوشا خودرو در سطح شهر تهران نصب شد و نوید ورود خودروهای کیاموتورز را به مشتریان ایرانی داد. وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز به تازگی فهرست رسمی واردکنندگان دارای مجوز را منتشر کرده و مزین خودرو، واردکننده بعدی خواهد بود که تبلیغاتش روی بیلبوردهای شهر رفته.

تبلیغات خودروهای اشکودا در ایران

تبلیغات خودروهای اشکودا در ایران

بنا بر اعلام آیین نامه واردات خودرو قرار است محصولات اشکودا که یکی از زیرمجموعه‌های اروپایی فولکس واگن است، به زودی وارد کشور شود. بر اساس آنچه تا به این لحظه می‌دانیم، شرکت مزین خودرو مسئول واردات خودروهای این خودروساز کشور چک خواهد بود.

امروز شرکت مزین خودرو در بزرگراه مدرس تهران نخستین بیلبوردهای تبلیغاتی با برند اشکودا را نصب کرد و به مشتریان ایرانی اعلام کرد که به زودی منتظر ورود خودروهای خارجی این برند باشند. لازم به ذکر است که اشکودا سبد محصولات مختلفی از جمله انواع کراس اوورها و سدان‌ها دارد و برای این که بدانیم کدام خودروها از این برند وارد بازار خواهند شد می‌بایست گوش به زنگ باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*