مشخصات فنی دوربین شیائومی 13 اولترا

مشخصات فنی دوربین شیائومی 13 اولترا فاش شد

مشخصات فنی دوربین شیائومی 13 اولترا – Xiaomi 13 Ultra که یکی از بهترین گوشی‌های بازار از نظر دوربین خواهد بود به بیرون نشت کرده است.

سری شیائومی ۱۳، یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های تاریخ حضور کمپانی شیائومی در بازار موبایل هستند. اخیراً این کمپانی تاریخ برگزاری رویداد معرفی گوشی‌های جدیدش را به احترام درگذشت رئیس جمهور سابق چین به تعویق انداخته است. بنابراین مشخص نیست دقیقاً چه زمانی این رویداد برگزار شود. اما همچنان نشت اطلاعات این محصولات تمام نشده است. در تازه‌ترین آن‌ها شاهد نشت مشخصات فنی دوربین شیائومی 13 اولترا هستیم.

بیشتر بخوانید:

مشخصات دوربین سری شیائومی 13 از پرچمدارانی توانمند در عکاسی خبر می‌دهد + نمونه تصاویر

خانواده شیائومی ۱۳ ابتدا با دو نسخه ۱۳ و ۱۳ پرو وارد بازار می‌شود و با تأخیر نسبت به این دو، نسخه اولترا به عنوان قدرتمندترین مدل راهی بازار خواهد شد. این مدل از نظر امکانات چند پله جلوتر از دو مدل دیگر ایستاده است. ولی مهم‌ترین نقطه قوت آن دوربینش است.

مشخصات فنی دوربین شیائومی 13 اولترا

گوشی شیائومی ۱۳ اولترا به سیستم دوربین پشتی چهارگانه مجهز خواهد بود که سنسور اصلی آن یک سنسور ۱ اینچی به نام Sony IMX989 است. این همان سنسوری است که روی گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا هم به کار رفته بود. البته کمی در لرزشگیر گیمبال و فوکوس خودکار تشخیص فاز متفاوت ظاهر شده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از سیستم دوربین این گوشی در دست نیست، اما گفته می‌شود هر چهار سنسور دوربین آن به فوکوس خودکار تشخیص فاز مجهز هستند و یک سنسور dToF نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. همچنین ماژول گرد و بزرگ مدل 12S Ultra در نسل جدید تکرار خواهد شد.

سنسور متفاوتی در مدل معمولی این خانواده به کار خواهد رفت. سنسور اصلیآن یک سنسور ۵۴ مگاپیکسلی به نام Sony IMX800 است، در حالی که شایعات نشان می‌دهد نسخه پرو هم از سنسور ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX989 بهره می‌برد. ظاهراً حضور سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید در هر سه مدل مشترک است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*