تریلر سریال The Witcher: Blood Origin

تریلر جدید و هیجان‌انگیز سریال The Witcher: Blood Origin را تماشا کنید

تریلر سریال The Witcher: Blood Origin منتشر شد. در این ویدیوی کوتاه می‌توانید با سه شخصیت اصلی سریال ویچر: منشاء خون و هدفشان آشنا شوید.

تریلر جدید مینی-سریال مورد انتظار نتفلیکس به نام ویچر: منشاء خون سرانجام منتشر شد. این سریال داستان ۷ جنگجو به رهبری میشل يئو را روایت می‌کند که با کمک هم به دنبال از بین بردن امپراتوری هستند. در این تریلر با هر هفت جنگجوی سریال ویچر آشنا خواهید شد و خودتان می‌بینید که امپراتوری در مقابله با دشمنانش چقدر وحشیانه عمل می‌کند! این سریال قرار است ۲۵ دسامبر (۴ دی ماه) همین سال توسط نتفلیکس پخش شود.

تریلر سریال The Witcher: Blood Origin

سریال جدید The Witcher: Blood Origin توسط سه کاراکتر مختلف رهبری می‌شود. لارنس اوفوارن در نقش Fjall  از طایفه‌ای که جنگجویانش برای محافظت از پادشاه سوگند خورده‌اند ایفای نقش می‌کند. میشل یئو در نقش Scían که آخرین عضو قبیله کوچ‌نشین جن‌های شمشیرزن است و سوفیا براون در نقش Éile به عنوان یک جنگجوی نخبه با صدای یک قدیسه در این تریلر دیده می‌شوند.

تریلر سریال The Witcher: Blood Origin

این مینی سریال شش قسمتی ۱۲۰۰ سال قبل از اتفاقات سریال اصلی در دنیای الف‌ها را به نمایش می‌گذارد. داستان این سریال از خلق نخستین ویچر حکایت می‌کند و اتفاقی که باعث پیوستگی کرات می‌شود. زمانی که هیولاها، انسان‌ها و الف‌ها یکی می‌شوند. از دیگر ستاره‌های پیوسته به این سریال باید به مینی درایور، لنی هنری، میرن مک، ناتانیل کورتیس، دیلان موران، جیکوب کالینز-لوی، فرانچسکا میلز، زک وایات، لیزی آنیسی و امی موری اشاره کرد.

پیش‌درآمد سریال ویچر به تهیه‌کنندگی دکلن دی بارا ساخته می‌‌شود. سارا اوگرمن و ویکی جوسون نیز کارگردانی این اثر را بر عهده گرفته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*