درآمد ماینرهای بیت کوین

کاهش شدید درآمد ماینرهای بیت کوین در یک ماه گذشته

آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد درآمد ماینرهای بیت کوین در ماه نوامبر 2022 میلادی نسبت به ماه قبل به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

جدیدترین آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که میزان درآمد استخراج‌کنندگان بیت کوین به دلیل کاهش قیمت این ارز دیجیتالی محبوب طی یک ماه گذشته حدود 20 درصد کاهش پیدا کرده است.

جزئیات کاهش درآمد ماینرهای بیت کوین

درآمد ماینرهای بیت کوین

طبق آمارهای منتشر شده توسط The Block Research، ماینرهای بیت کوین در ماه نوامبر 2022 میلادی توانستند حدود 472.64 میلیون دلار درآمد کسب کنند که نسبت به ماه قبل از کاهش 19.9 درصدی حکایت دارد. البته قیمت بیت کوین در ابتدای ماه نوامبر حدود 17 هزار دلار بود، اما پس از سقوط FTX به شدت کاهش پیدا کرد. گفتنی است این رمزارز محبوب در ماه اکتبر با نرخ حدود 19 هزار تا 20 هزار دلار مورد معامله قرار می‌گرفت.

درآمد ماینرهای بیت کوین

آمارها نشان می‌دهد از 472.64 میلیون دلار درآمد ماینرها، حدود 460.32 میلیون دلار از یارانه پاداش بلاک و حدود 12.32 میلیون دلار از کارمزد تراکنش‌ها حاصل شده است. همچنین سهم کارمزد تراکنش بیت کوین از کل درآمد با رشد اندکی به 3 درصد افزایش پیدا کرد.

گفتنی است هرچند درآمد ماینرها کاهش پیدا کرده، اما همچنان درآمد استخراج‌کنندگان این ارز دیجیتالی محبوب حدود 5.3 برابر بیشتر از سهامداران اتریوم است. در واقع اتریوم با استفاده از روش استیم کردن و کنار گذاشتن روش استخراج ارز دیجیتال باعث شده تا درآمد کاربران آن به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*