نسل چهارم تبلت لنوو Tab M8

نسل چهارم تبلت لنوو Tab M8 با باتری قوی و قیمت ارزان معرفی شد

تبلت لنوو Tab M8 نسل چهارم با قیمت مناسب و قابلیت‌های کاربردی رونمایی شد. این تبلت گزینه‌ای مناسب برای علاقمندان به تبلت های اقتصادی به شمار می‌رود.

نسل چهارم تبلت لنوو Tab M8 امروز به طور رسمی در ژاپن رونمایی شد. این محصول جایگزین نسل سوم این تبلت‌ها خواهد شد که در ماه ژوئن سال 2021 معرفی شد. این نسل از تبلت های لنوو همچنان از طراحی فشرده و باریکی بهره برده و در ازای قیمت نسبتا پایینش، امکانات مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد.

تبلت لنوو Tab M8 نسل چهار؛ اقتصادی و کارآمد

لنوو تب ام 8 نسل چهارم از یک صفحه نمایش هشت اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ دی (1280 در 800 پیکسل) بهره می برد. این دستگاه همچنین به اسپیکرهای دوگانه و جک 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز خواهد بود.

نسل چهارم تبلت لنوو Tab M8

این تبلت از تراشه Helio A22 مدیاتک به همراه سه گیگابایت رم LPDDR4x بهره می‌برد. علاوه بر این، ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه نیز برابر با 32 گیگابایت است. هرچند که به کمک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی امکان ارتقای حافظه داخلی فراهم خواهد بود.

تبلت لنوو Tab M8 نسل چهارم همچنین به سیستم عامل اندروید 12 مجهز بوده و تجربه‌ای نزدیک به اندروید خالص را ارائه می‌دهد. لنوو همچنین تاکید کرده که این تبلت تا سه سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. به‌علاوه، دوربین سلفی این دستگاه دو مگاپیکسلی بوده و دوربین پشت، پنج مگاپیکسلی است. تبلت لنوو همچنین از قابلیت فیس آنلاک اندروید هم پشتیبانی می‌کند.

نسل چهارم تبلت لنوو Tab M8

Lenovo Tab M8 (4th Gen) همچنین یک باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی دارد که قادر است با یک بار شارژ عمر باتری 16 ساعته را برای این محصول به ارمغان بیاورد. در بخش ارتباطات نیز شاهد پشتیبانی این دستگاه از LTE، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5، جی پی اس و تجهیز آن به درگاه USB-C هستیم.

این دستگاه همچنین اندازه‌ای به ابعاد 197.97 در 119.82 در 8.95 میلی‌متر داشته و وزن 320 گرمی دارد.

قیمت نسخه وای فای این تبلت برابر با 173 دلار است و نسخه LTE آن حدود 195 دلار قیمت دارد. این محصول در دو رنگ آبی و خاکستری روانه بازار شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*