بلوک

سقف زندگی‌ام را با بلوک ثروت محکم کردم

اولین قدم برای رسیدن به رویاها و خواسته‌‌ها این است که آنها را باور و تصور کنید. باور و قطعیت شما را به سمت اقدام و عمل پیش می‌‌برد. من با باور و تلاش زیاد توانستم در کسب و کار خود به موفقیت برسم و می‌خواهم شما را هم یاری کنم تا در کار خود به ثروت برسید. واقعیت این است که ثروت من نشان دهنده این است که من چقدر در کار خود موفق بودم و هستم و تلاش می‌کنم که در آینده هم این موفقیت‌ها را چند برابر کنم.

بلوک سقفی

در بازار ایران انواع چسب بلوک و بلوک‌ها در اندازه‌ها و اشکال مختلف توسط تولیدکنندگان عرضه می‌شود ولی یکی از تولیدات آنها که به نام بلوک سقفی ده سانتی مهندسان آن را می‌شناسند جزوء بلوک‌هایست که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت قابل قبول است و شما می‌توانید با حداقل استانداردهای موجود از آن بهره ببرید.

  • این امکان وجود دارد که بتوان بلوک سقفی را با تعداد 10 عدد بلوک سفالی جایگزین کرد.
  • امکان صرفه‌جویی بسیار در کم شدن تعداد تیرچه‌ها به علت عرض مناسب بلوک‌ها و کاهش شدید مصرف بتن
  • اجرای بسیار زیبای گچ و خاک حتی بدون نیاز به رابیتس و توری
  • کاربرد این بلوک‌ها تحت نظارت و حمایت سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور است.
  • این محصول عایق بسیار ممتازی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت، سرما و گرما و به خصوص صدا در آپارتمان محسوب می‌شود.

پارچه کرپ

پارچه کرپ باربی یکی از محصولات محبوب به حساب می‌آید که از مواد نو و بسیار با کیفیت تولید می‌شود. همچنین رنگ آن در زمان بسیار طولانی از بین نمی‌رود و بسیار خوش رنگ است؛ اما در هنگام انتخاب پارچه کرپ باید دقت داشته باشید که پارچه کرپ دارای بافت‌های متفاوتی بوده که به همان طبع ضخامت و وزن مختلفی در این مدل‌ها وجود دارد و اگر به دنبال دوخت مانتو و شلوار هستید این پارچه می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

نگهداری پارچه کرپ یکی از گزینه‌هایی است که باید به آن توجه به خصوصی شود و از آنجایی که برای تولید مانتو و لباس‌های مجلسی و لباس فرمالیته عروس و اداری از آن استفاده می‌شود نگهداری آن اهمیت زیادی را پیدا می‌کند، اما برای این که بتوانید نگهداری بهتری را در این خصوص انجام دهید باید در مورد نوع پارچه اطلاعاتی را داشته باشید.

بلوک

تب سنج جیوه ای

این دماسنج شکلی باریک و بلند دارد و از نظر کاربرد بسیار شبیه به دماسنج الکلی دارد و میزان دقت آن بسیار بالا خواهد بود جنس آن شیشه‌ای بوده و مخزن جیوه آن فلز است که مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد؛ اما سوال اینجاست که در چه زمانی نیاز به تب سنج جیوه ای داریم و چند دقیقه باید زیر بغل بماند تا حرارت مشخص شود.

بلوک

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*