قیمت فیلترشکن

افزایش قیمت انواع فیلترشکن و وی پی ان در بازار ایران!

بررسی‌ها نشان می‌دهد طی ماه‌های گذشته قیمت فیلترشکن و وی پی ان در بازار ایران به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

طی ماه‌های گذشته افزایش فیلترینگ سایت‌ها و اپلیکیشن‌های محبوبی چون اینستاگرام و واتس اپ باعث شده تا استفاده از فیلترشکن نیز به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند. در همین راستا بررسی‌ها از بازار نشان می‌دهد قیمت انواع فیلترشکن و وی پی ان نیز به دلیل تقاضای زیاد افزایش پیدا کرده است.

جزئیات افزایش قیمت فیلترشکن و وی پی ان

رضایی، مالک یک فروشگاه تلفن همراه که این روزها همانند سایر هم‌صنفان خود بیش از پیش از فروش فیلترشکن و وی پی ان کسب درآمد می‌کنند، در خصوص افزایش استقبال از خرید فیلترشکن در بازار عنوان کرد به دلیل محدودیت‌ها میزان فروش ما از 5 فیلترشکن در ماه به روزانه 50 تا 100 فیلترشکن رسیده است. همچنین افزایش تقاضا برای خرید فیلترشکن و وی پی ان باعث شده تا قیمت آنها نیز به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند.

قیمت فیلترشکن

این فروشنده در ادامه گفته‌های خود عنوان کرد زمانی که استقبال از فیلترشکن ها کم بود، هر وی پی ان را با قیمت حدود 20 هزار تومان به فروش می‌رساندیم، اما اکنون قیمت آنها به 110 هزار تومان و حتی بیشتر از آن نیز رسیده است. وی افزود کار اصلی ما فروش تلفن همراه است، اما سایر فروشگاه‌ها و سایت‌ها برخی از فیلترشکن ها را با اشتراک 6 ماهه و قیمت 700 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌کنند.

البته قیمت وی پی ان برای کاربران گوشی های اندروید و آیفون متفاوت است؛ برای مثال اگر قیمت VPN به صورت ماهانه برای گوشی اندرویدی 100 هزار تومان باشد، کاربران گوشی های آیفون باید برای آن 150 هزار تومان در ماه هزینه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*