AI Time Machine

با تصویرسازی به کمک هوش مصنوعی ، خود را در قواره یک وایکینگ ببینید

این ابزار به شما امکان می‌دهد با تصویرسازی به کمک هوش مصنوعی (AI)، خود را در دوره‌های مختلف تاریخی ببینید؛ یک وایکینگ شوید یا به دوران انقلاب صنعتی بروید.

ابزار جدیدی توسط شرکت مای‌هریتج (MyHeritage) معرفی شده که تصویر افراد را با استفاده از فناوری AI، در دوره‌های مختلف تاریخی خلق می‌کند. این اپ با نام AI Time Machine، از طریق مرورگرهای وب موبایل و دسکتاپ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. برای تصویرسازی با این ابزار هوش مصنوعی، ابتدا باید 10 تا 15 عکس خود را از زوایای مختلف، آپلود کنید.

پس از آن، یک مدل از شما ساخته و در تم‌های از پیش تعریف شده که به دوره‌های مختلف تاریخی تعلق دارند، قرار داده می‌شود. به این ترتیب، می‌توانید خود را در قامت یک فرعون، یک جنگجوی یونان باستان، یک شوالیه قرون وسطایی، یک بانوی عصر ویکتوریا یا یک هیپی دهه 60 تجسم کنید.

این تصاویر قابل دانلود و بازنشر در شبکه‌های اجتماعی هم هستند. البته بر مبنای تعهد MyHertige به استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی،  تصاویر خلق شده با این ابزار، واترمارک دارند تا از عکس‌های واقعی قابل تشخیص باشند.

مدیرعامل MyHeritage می‌گوید: «ما به‌طور پیوسته در حال ایجاد راه‌های تازه برای پیوند دادن مردم با پیشینه تاریخی و خانوادگی‌شان هستیم. در سه سال گذشته، ابزارهای بسیاری را عرضه کردیم که برای خلق تصاویر تاریخی، از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌گیرند. تازه‌ترین آن‌ها AI Time Machine است که شما را دعوت به سفر در زمان می‌کند».

سال گذشته، این شرکت ابزار دیگری را موسوم به Deep Nostalgia معرفی کرده بود که به چهره‌ی افراد فوت شده، جان می‌داد. بعد از آپلود چند عکس از چهره‌ی شخص مورد نظر، این ابزار یک ویدیوی دیپ فیک می‌‎سازد که در آن، سر و اجزای صورت او حرکت می‌کنند.

نمونه‌هایی از تصویرسازی با ابزار هوش مصنوعی AI Time Machine

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام
    خیلی مطلب مفیدی بود مخصوصا منی که عاشق مطالب هوش مصنوعیم.
    این مطلب رو هم از وب سایتتون خوندم اونم عالی بود
    https://gadgetnews.net/715404/what-is-artificial-intelligence-and-what-is-its-application/