لیست آپدیت MIUI 14 شیائومی

لیست رسمی گوشی های شیائومی که آپدیت MIUI 14 را دریافت می‌کنند منتشر شد

در مراسم رونمایی از گوشی های سری شیائومی 13، میوآی 14 هم رسما معرفی شد. لیست گوشی های دریافت کننده آپدیت MIUI 14 شیائومی و تصاویری از محیط کاربری آن را در ادامه ببینید.

میوآی 14 با امکانات جدیدی از راه رسیده؛ به ادعای شیائومی، این رابط کاربری که مبتنی بر اندروید 13 است، سایز کم و عملکرد بهبودیافته‌ای دارد. کمپانی چینی، لیست نخستین دریافت‌کنندگان آپدیت MIUI 14 در چین را هم منتشر کرد.

روند بروزرسانی، از ماه فوریه 2023 (بهمن و اسفند) آغاز خواهد شد و گوشی های پرچمدار سری Xiaomi 12 و ردمی K50 همراه با MIX Fold 2، در ردیف نخست قرار دارند. فهرست دوم و سوم بروزرسانی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

لیست اولیه آپدیت MIUI 14 شیائومی

هنوز اسامی گوشی های Poco وارد این لیست نشده و زمان انتشار آپدیت MIUI 14 در خارج از چین هم مشخص نیست. این‌ها اما تصاویری از محیط کاربری می یو آی 14 هستند.

آن‌طور که پیداست، این رابط کاربری اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده‌ی کمتری دارد؛ چیزی که باعث اشغال فضای کمتر و روان‌تر شدن آن می‌شود.

حالا آپشن‌های شخصی‌سازی بیشتری هم در دسترس کاربران قرار گرفته که می‌توانیم به فرمت جدید ویجت‌ها، فولدرهای هوم اسکرین و سوپر آیکون‌ها اشاره کنیم. ادعا شده که حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران نیز بهبود یافته است؛ چرا که تمام کارها صرفا روی دستگاه انجام می‌گیرد و اطلاعاتی در فضای ابری ذخیره نمی‌شود!

دستیار مجازی شیائومی را هم نباید از قلم بیندازیم که قابلیت‌های تازه‌ای همچون اسکن اسناد، ترجمه و فیلتر تماس‌های مزاحم پیدا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*