نسل جدید تویوتا C-HR

نسل جدید تویوتا C-HR با طراحی جسورانه‌تر از قبل در راه است + ویدیو

نسل جدید تویوتا C-HR در راه است. تویوتا C-HR مدل 2024 از لحاظ طراحی نسبت به قبل کاملا تغییر پیدا کرده و اکنون از پیشرانه‌های جدیدی بهره می‌برد.

شرکت ژاپنی تویوتا از نسل جدید شاسی بلند C-HR پرده برداشت. تویوتا C-HR مدل 2024 از طراحی کاملا جدید و جسورانه‌ای بهره می‌برد و در کنار طراحی ظاهری جذاب خود قرار است با پیشرانه‌های جدیدی نیز به بازار عرضه شود. در ادامه با ویژگی‌های این شاسی بلند پرفروش تویوتا آشنا خواهیم شد.

معرفی نسل جدید تویوتا C-HR

بخش طراحی

نسل جدید تویوتا C-HR

طراحان تویوتا با اعمال تغییراتی توانستند به شکل کامل طراحی CH-R را نسبت به قبل تغییر دهند و این خودرو در نسل جدید کاملا متفاوت با نسل قبلی خود به نظر می‌رسد. در نمای جلوی این خودرو شاهد چراغ‌های خطی هستیم که به واسطه فناوری جدید نسبت به سایر چراغ‌های خطی نازک‌تر شده‌اند. البته طراحان این چراغ‌های جلو را به دو بخش تقسیم کردند تا دو کار نورپردازی مسیر پیش رو و دی‌لایت را بر عهده داشته باشند.

نسل جدید تویوتا C-HR

طراحان با ارائه جلوپنجره جدید توانستند نمای جلو را بیش از پیش تهاجمی‌ کنند. همچنین طراحان اندازه درهای عقب این خودرو را نیز تغییر دادند؛ به گونه‌ای که نسل جدید C-HR اکنون از درهای عقب کشیده‌تری بهره می‌برد و دستگیره در نیز در نزدیکی چراغ عقب جای گرفته است.

نسل جدید تویوتا C-HR

طراحی دو رنگ یکی دیگر از ویژگی‌های مهم تویوتا C-HR محسوب می‌شود. طراحان برای بخش عقب خودرو از رنگ مشکی استفاده کردند که باعث شده این شاسی بلند ژاپنی بیش از پیش خاص به نظر برسد. همچنین طراحان در نمای عقب برای انتهای سقف و دیفیوزرها از رنگ طلایی استفاده کردند که توانسته نمای جذابی را ایجاد کند. چراغ‌های عقب نیز از طراحی جدید و خاصی بهره می‌برند.

مشخصات فنی

Toyota C-HR

نسل جدید تویوتا C-HR اکنون با پیشرانه‌های بیشتر از جمله پیشرانه‌های پاک روانه بازار خواهد شد تا بتواند به نیازهای مختلف مشتریان در بازارهای مختلف پاسخ دهد که نتیجه آن افزایش فروش بیشتر برای این خودروساژ ژاپنی خواهد بود. هرچند مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده، اما خبرها حاکی از آن است که این خودرو با پیشرانه‌های تک موتور برقی، تک موتور احتراقی، سیستم پلاگین هیبرید و پیل‌های سوختی هیدروژنی روانه بازار خواهد شد.

تویوتا با معرفی نسل جدید C-HR نشان داد که رویکرد طراحی محصولات خود را تغییر داده و این خودروساز قصد دارد محصولاتی جذاب‌تر و با پیشرانه‌های متنوع را به بازار عرضه کند. ارائه پیشرانه‌های جدید به خصوص پیشرانه‌های پارک که در بازار اروپا از طرفداران زیادی برخوردارند باعث خواهد شد تا این خودروساز بتواند میزان فروش خود را افزایش داده و سهم زیادی از بازارهای اروپایی را به خود اختصاص دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*