شیائومی 13 لیمیتد ادیشن

رنگ بندی های جذاب شیائومی 13 لیمیتد ادیشن ؛ رنگین کمان چینی اینجاست + ویدیو

شیائومی 13 لیمیتد ادیشن – Xiaomi 13 Limited Edition ، نسخه خاص و محدودی از پرچمدار جدید چینی‌ها به حساب می‌آید که رنگ‌ بندی آن، شما را شیفته خود خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که چینی‌ها هم قصد دارند تا یکی دیگر از رسم‌های اپل را تقلید کنند و آن هم چیزی نیست جز «اضافه شدن رنگ‌های خاص به گوشی های پرچمدار» که چنین رویکرد مشابه‌ای را در معرفی رنگ بنفش برای آیفون 14 هم دیده بودیم. اکنون وقت آن رسیده است تا به سراغ رنگ‌های متفاوت و دوست داشتنی در گوشی پرچمدار شیائومی 13 Limited Edition برویم اما قبل از آن، از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیو رونمایی از این محصولات را تماشا کنید.

رنگ های خاص شیائومی 13 لیمیتد ادیشن

همانطور که در ویدیو بالا هم مشاهده کردید، نسخه محدود شیائومی 13 فعلا به 4 رنگ عجیب و غیر رایج یعنی رنگ‌های قرمز، سبز، آبی و زرد محدود شده است. هرچند که وجود چنین رنگ‌هایی در بدنه گوشی‌ها، چیز زیاد عجیبی نیست اما این طیف خاص از رنگ‌های قرمز و آبی یا سبز و زرد، واقعا در هیچ کدام از گوشی‌های پرچمدار دیده نمی‌شوند و باید قبول کنیم که کنتراست این رنگ‌ها، حداقل در تصاویر تبلیغاتی، واقعا زیاد است و به اصطلاح، حتی چشم را هم می‌زند!

همچنین به گفته برخی منابع، شیائومی 13 لیمیتد ادیشن قرار است میزبان رنگ پنجمی هم باشد که یکی از طیف‌های رنگ خاکستری به حساب می‌آید.

نسخه محدود Xiaomi 13 Limited Edition

نام رنگ‌های اختصاصی برای شیائومی 13 لیمیتد ادیشن شامل موارد زیر است:

  • رنگ قرمز با نام شعله های آتش قرمز
  • رنگ آبی با نام آبی کبود
  • رنگ زرد با نام زرد طوفانی یا زرد هوراکانی
  • رنگ سبز با نام سبز خاص جنگلی
  • رنگ خاکستری با نام خاکستری سیمانی

مشخصات فنی شیائومی 13 Limited Edition

شیائومی 13 لیمیتد ادیشن

متاسفانه در حال حاضر برای خرید نسخه محدود از آخرین پرچمدار چینی‌ها، فقط باید به سراغ مدل معمولی آن یعنی شیائومی 13 بروید و فعلا در مورد شیائومی 13 پرو لیمیتد ادیشن هیچ خبری منتشر نشده است. اما داستان به همین مورد ختم نمی‌شود و باید بگوییم که خود شیائومی 13 لیمیتد ادیشن هم فقط در نسخه 12/512 (مدل 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی) به بازار خواهد آمد.

قیمت شیائومی 13 معمولی در این نسخه، به بالای 700 دلار (دقیقا 712 دلار) می‌رسد و پیش بینی می‌کنیم که قیمت نسخه محدود به بیش از 800 دلار هم برسد.

نسخه محدود Xiaomi 13 Limited Edition

در انتهای کار بد نیست به سورپرایز یا بهتر بگوییم، ایستر اگ شیائومی هم اشاره کنیم. در تصویر بالا، به طور واضح می‌توانید حضور یک خودرو را در کنار نسخه محدود شیائومی 13 مشاهده کنید که به گفته برخی از کاربران توییتر، نشانه‌ای دیگر از معرفی زود هنگام «اولین خودرو برقی شیائومی» باشد. به علاوه باید اشاره کنیم که در رویداد معرفی «نسخه محدود شیائومی 13»، گجت‌های دیگری مانند روتر 10 گیگابایتی شیائومی، مینی کامپیوتر هاست، هدفون بی سیم شیائومی بادز 4، اسپیکر هوشمند Sound Pro و اسمارت واچ شیائومی S2 هم به روی صحنه آمدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*