اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro

اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro با میدان صوتی ۳۶۰ درجه‌ای معرفی شد

اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro با فناوری صوتی ۳۶۰ درجه‌ای، رقص نور هماهنگ با ریتم موسیقی و کیفیت صدای فوق‌العاده رونمایی شد.

شیائومی امروز از گوشی‌های مورد انتظار سری شیائومی ۱۳ خود رونمایی کرد که به مدرن‌ترین سخت‌افزار و زبان طراحی بازار موبایل مجهز هستند. اما این شرکت چینی در کنار گوشی‌های پرچمدار جدیدش، از محصولات دیگری هم رونمایی کرد که یکی از آن‌ها اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro است.

اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند

اسپیکر هوشمند جدید شیائومی دارای یک بخش شفاف بالایی با نورپردازی محیطی است که نور آن متناسب با ریتم موسیقی در حال پخش تغییر می‌کند. این اسپیکر در رنگ مشکی طراحی شده و از پروتکل‌های انتقال صدا SBC و AAC پشتیبانی می‌کند، امپدانس آن ۸ اهم بوده و یک پورت ۳.۵ میلی‌متری AUX را در اختیار شما می‌گذارد. شیائومی ادعا می‌کند که این دستگاه می‌تواند صدای بسیار باکیفیتی را پخش کند.

اسپیکر شیائومی ساند پرو دارای پیکربندی آکوستیک ۷ بخشی است که شامل ۳ اسپیکر فول رنج برای پخش شفاف صدا، ۳ رادیاتور منفعل و همینطور یک ساب ووفر سفارشی برای تجربه صوتی بی‌نظیر در فرکانس‌های پایین است. این اسپیکر همچنین دارای یک ووفر بزرگ با صدایی بلند است که می‌تواند فشار صدای ۹۱ دسی‌بلی را ارائه کند.

اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro

علاوه بر کیفیت صوتی گوش‌نواس Sound Pro، این اسپیکر میدان صوتی ۳۶۰ درجه‌ای همه‌جهته را هم ارائه می‌کند که به تمام اعضای خانواده شما اجازه می‌دهد بدون در نظر گرفتن مکانی که در آنجا حضور دارند، بتوانند از صدای باکیفیت لذت ببرند. مهندسات آکوستیک شیائومی با استفاده از نرم افزارهای حرفه‌ای سیستم صوتی درون اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro را تنظیم کرده‌اند تا نتیجه صدای نهایی شفاف و متعادل باشد.

شیائومی یک فناوری محاسبه صوتی نوآورانه را هم در داخل این اسپیکر به کار برده که کیفیت صدا از ورودی تا خروجی را تنظیم می‌کند تا در لحظه بتوانید تجربه صوتی لذت‌بخشی را به دست بیاورید. الگوریتم Nightinangle نیز در این مدل نسبت به نسل قبلی ارتقا پیدا کرده که به کاربر اجازه می‌دهد از طریق اپلیکیشن موبایل Xiaomi Speaker، جلوه‌های صوتی مورد نظر خودش را روی صدای خروجی تنظیم کند.

سیستم نورپردازی این اسپیکر هم بسیار زیبا است و لامپ‌های LED کهکشانی شکلی در اطراف بدنه آن تعبیه شده‌اند که رقص نور زیبایی را به نمایش می‌گذارند. نورها در لحظه ریتم موسیقی را دنبال می‌کنند و اتمسفر جذابی را به وجود میاورند.

قیمت اسپیکر هوشمند شیائومی

اسپیکر Xiaomi Sound Pro با قیمت ۹۹۹ یوان چین (حدود ۱۴۵ دلار آمریکا) وارد بازار چین شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*