نخستین تریلر فیلم چشم آبی روشن - The Pale Blue Eye

نخستین تریلر فیلم The Pale Blue Eye، مورد انتظارترین فیلم معمایی و جنایی سال با بازی کریستین بیل

اولین تریلر فیلم The Pale Blue Eye رسماً منتشر شد. فیلم چشم آبی روشن با بازی کریستین بیل، قتلی مرموز در نیویورک قرن 19 میلادی را جستجو می‌کند.

نتفلیکس بعد از انتشار تیزری در ماه گذشته، به‌تازگی اولین تریلر کامل از فیلم The Pale Blue Eye را منتشر کرده است. این فیلم معمایی گوتیگ آمریکایی بر پایه رمانی با همین نام از لویی بایار محصول سال 2006 ساخته شده است و به‌زودی مهمان بعضی از سالن‌های سینما خواهد شد. در ادامه شاهد تریلر چشم آبی روشن با زیرنویس فارسی باشید:

در فیلم The Pale Blue Eye کریستین بیل در نقش کارآگاهی کارکشته با نام آگوستوس لندر، به سراغ پرونده قتلی در آکادمی نظامی ایالات متحده آمریکا در وست پوینت می‌رود. لندر در مسیر پیدا کردن یک قاتل زنجیره‌ای مرموز، از دانشجوی جوان این آکادمی ادگار آلن پو با بازی هری ملینگ کمک می‌گیرد. آلن پو نویسنده و شاعری سرشناس است که آثار «کلاغ»، «زوال خاندان آشر» و «رؤیایی در درون رؤیا» را در کارنامه دارد.

نویسندگی و کارگردانی فیلم چشم آبی روشن بر عهده اسکات کوپر بوده است. او سابقه همکاری با کریستین بیل در فیلم‌های «خارج از کوره» (Out of the Furnace) و «دشمنان» (Hostiles) را دارد. اسکات کوپر و کریستین بیل به‌همراه جان لشر از «گریسبی پروداکشنز» (Grisbi Productions) و تایلر تامپسون از «کراس کریک پیکچرز» (Cross Creek Pictures) مسئول امور تهیه‌کنندگی این فیلم معمایی/جنایی هستند.

نخستین تریلر فیلم چشم آبی روشن - The Pale Blue Eye

به‌جز کریستین بیل و هری ملینگ، لوسی بوینتون، جیلین اندرسون، چارلی تاهان، شارلوت گنزبور، توبی جونز و هری لوتی در فیلم The Pale Blue Eye ایفای نقش می‌کنند. نهایتاً این فیلم معمایی گوتیک آمریکایی در 23 دسامبر مصادف با 2 دی در برخی از سالن‌های سینما اکران می‌شود. در 6 ژانویه 2023 مصادف با 16 دی 1401 هم در نتفلیکس پخش خواهد شد. از تریلرهای جدید دیگری که اخیراً منتشر شده‌اند، می‌توان به تریلرهای سریال The Witcher: Blood Origin و فیلم‌های اندیانا جونز 5، ترانسفورمرز 7 و نگهبانان کهکشان 3 اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*