لوازم خانگی Bespoke سامسونگ

تجربه استفاده از لوازم خانگی Bespoke سامسونگ از زبان کاربران در سراسر جهان

لوازم خانگی Bespoke سامسونگ با طراحی‌های نوآروانه، فناوری‌های پیشرفته و شخصی‌سازی گسترده به تمام نیاز کاربران خود در سراسر جهان پاسخ می‌دهند.

لوازم خانگی Bespoke سامسونگ با طرح‌های قابل شخصی‌سازی و فناوری‌های نوآورانه خود توانستند سبک زندگی جدیدی را برای کاربران به وجود آورند. در واقع هر فردی به کمک شخصی‌سازی ویژه این سری از محصولات سامسونگ قادر است تمام خانه را بر اساس سلیقه خود تزئین کند. علاوه بر طراحی، لوازم خانگی Bespoke سامسونگ از جمله ماشین لباسشویی و یخچال از جدیدترین فناوری‌های این شرکت کره‌ای بهره می‌برند.

سامسونگ مدتی قبل از لباسشویی Bespoke AI مجهز به به حسگرهای AI Wash رونمایی کرد که می‌توانند وزن و سطح چرک بودن لباس‌ها را اندازه‌گیری کرده و بر اساس آن مقدار آب و مواد شوینده مورد نیاز برای شستشو را تعیین کنند که نتیجه آن کاهش مصرف انرژی خواهد بود.

لوازم خانگی سری Bespoke سامسونگ شش سرویس خانه هوشمند شامل آشپزی، انرژی، مراقب از خانه، مراقبت از هوا، مراقبت از حیوانات خانگی و مراقبت از لباس می‌توانند به بسیاری از نیاز کاربران خود پاسخ دهند. سامسونگ مدتی قبل لوازم خانگی سری Bespoke را به بازارهای جهانی عرضه کرد تا تمام کاربران آن در سراسر جهان بتوانند به این لوازم پیشرفته و نوآورانه مجهز شوند.

سامسونگ همزمان با عرضه جهانی در کشورهای مختلف چالش‌هایی را نیز به اجرا درآورد تا کاربران بتوانند علاوه بر طرح‌های جهانی از طرح‌های بومی کشور و منطقه خود نیز بهره‌مند شوند. چنین اقدامی تعامل جدیدی را میان کاربران این سری از محصولات و طراحان و آثار هنری در سراسر جهان به وجود آورد که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهیم شد.

عرضه جهانی لوازم خانگی Bespoke سامسونگ

ارائه طرح‌های منحصربه‌فرد

سامسونگ برای کاربران لوازم خانگی Bespoke خود در کشور سنگاپور ترکیبی از طرح‌های متنوع و مفاهیم خاص و جذاب را در نظر گرفته است. این کاربران می‌توانند لوازم خانگی خود را با طرح‌هایی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کارتونی استودیوی دیزنی انتخاب کنند؛ طرح‌هایی که حسی سرشار از نوستالژی‌های دوران کودکی را به همراه خواهند داشت.

لوازم خانگی Bespoke سامسونگ

این شرکت کره‌ای در کشور اندونزی نیز طی همکاری با با دو تصویرگر این کشور به نام‌های کاترین هونستا و راشل آجنگ نسخه‌های خاصی از یخچال و دستگاه مراقبت از لباس AirDresser را طراحی و عرضه کرد. از این رو کاربران کشور اندونزی می‌توانند لوازم خانگی Bespoke سامسونگ را با آثار حاوی مفاهیم قومی و فرهنگی این کشور سفارش دهند.

لوازم خانگی Bespoke سامسونگ

سامسونگ این چالش را در آفریقای جنوبی نیز به‌اجرا درآورد که در آن علاقه‌مندان با ارسال طرح‌های متنوع توانستند آشپزخانه و اتاق‌های خانه را با لوازم خانگی Bespoke تزئین کنند. این چالش که شرایط مناسبی را برای بروز خلاقیت و نوآوری کاربران به وجود آورد باعث شد تا کاربران بتوانند خانه رویایی خود را با لوازم خانگی Bespoke سامسونگ به تصویر بکشند.

سطح جدید از شخصی‌سازی در آمریکا

لوازم خانگی Bespoke سامسونگ از امکان شخصی‌سازی گسترده‌ای بهره می‌برند و به‌همین دلیل کاربران می‌توانند از این دستگاه‌ها به‌عنوان بستری برای ابراز شخصیت و علایق خود استفاده کنند. سامسونگ طی همکاری با برند Lowe’s در آمریکا توانسته نسخه ویژه‌ای از پنل یخچال‌های سری Bespoke را عرضه کند که خریداران می‌توانند یخچال را بر اساس فضای خانه و سبک زندگی خود شخصی‌سازی کنند.

لوازم خانگی Bespoke سامسونگ

همچنین سامسونگ پنل‌های جدید MyBespoke را روانه بازار کرد تا کاربران بتوانند آثار هنری خود، تصاویر خانوادگی و سایر طرح‌های خلاقانه را روی یخچال‌های در فرانسوی سری Bespoke به نمایش بگذارند. ضمن این که کاربران از میان رنگ‌های مختلف می‌توانند طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و یخچال را با طراحی خانه خود سازگار کنند.

کسب جوایز طراحی در استرالیا

لوازم خانگی Bespoke سامسونگ

سه مورد از لوازم خانگی Bespoke شامل تصفیه‌ هوای AX53، یخچال و مراقب لباس AirDresser توانستند در جوایز Australian Good Design سال 2022 در بخش طراحی مدال طلا را کسب کنند. این جایزه نوآوری‌های چشمگیر و طراحی متمایز این محصولات را نشان می‌دهد که باعث ارتقای کیفیت زندگی کاربران شدند.

کشف جهان‌های واقعی و مجازی

Samsung Home Appliances

سامسونگ با راه‌اندازی سرویس جدید Home Meta در کره‌جنوبی امکانی را فراهم کرده تا مصرف‌کنندگان در این کشور علاوه بر زندگی واقعی در متاورس نیز از محصولات Bespoke استفاده کنند. این سرویس جدید یک تجربه سه‌بعدی بر پایه متاورس را به وجود می‌آورد تا کاربران در محیطی همانند خانه از این محصولات استفاده کنند. در این سرویس امکان انتخاب مدل و رنگ دقیق محصولات وجود دارد.

Samsung Home Appliances

همچنین کاربران در آمریکا و سایر مناطق نیز می‌توانند از نمایشگاه مجازی Bespoke به عنوان یک پلتفرم آنلاین استفاده کنند. این نمایشگاه تجربه حضور در فروشگاه واقعی را به‌همراه خواهد داشت. مشتریان می‌توانند محصولات Bespoke را با دقت مشاهده کرده و مدل‌های مورد نظر خود را پس از سفارشی‌سازی و خریداری کنند. همچنین کاربران از سراسر جهان می‌توانند نظرات خود را به‌شکل مجازی با یکدیگر به‌اشتراک بگذارند.

Bespoke یک حس مشترک جهانی است

Samsung Home Appliances

لوازم خانگی Bespoke سامسونگ در سراسر جهان عرضه می‌شوند تا هم به نیازهای در حال تکامل و رشد کاربران پاسخ دهند و هم با ارائه مدل‌هایی با طراحی جذاب با سلیقه کاربران در هر کشور، منطقه و فرهنگی سازگار شوند. در واقع سامسونگ علاوه بر این که این محصولات را به فناوری‌ها و قابلیت‌های پیشرفته مجهز می‌کند، روی طراحی آنها نیز تمرکز کرده تا بتواند آنها را با نیازها و علایق کاربران سازگارتر کند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*