شرایط فروش فوری ایران خودرو

شرایط فروش فوری ایران خودرو در 26 آذر – سورن پلاس دوگانه سوز و پارس ELX

شرایط فروش فوری ایران خودرو در 26 آذر 1401 اعلام شد. ایران خودرو سورن پلاس دوگانه سوز و پارس ELX را به شکل فروش فوری فوق العاده به بازار عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو در طرح جدید فروش فوق العاده محصولات خود قصد دارد خودروهای سورن پلاس دوگانه سوز و پژو پارس ELX را از ساعت 10 صبح روز شنبه 26 آذر تا روز دوشنبه 28 آذر 1401 به بازار عرضه کند. این طرح ویژه متقاضیان جایگزینی خودرو فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جمعیت جوانی بوده و در آن از قرعه کشی نیز استفاده خواهد شد. در ادامه جزئیات شرایط فروش ایران خودرو در 26 آذر را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش فوری ایران خودرو – 26 آذر 1401

شرایط فروش فوری ایران خودرو

در این طرح، سورن پلاس دوگانه سوز در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری متالیک و آبی کمبود و همچنین خودرو پژو پارس ای ال ایکس با موتور XU7P نیز در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری به فروش می‌رساند. این خودروها با موعد تحویل 3 ماهه از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو به مشتریان عرضه می‌شوند و زمان قرعه کشی آنها نیز چهارشنبه 30 آذرماه خواهد بود.

همچنین قیمت این محصولات ماهانه روی سایت فروش ایران خودرو اعلام می‌شود و تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و بعد از اسقاط خودروی فرسوده و مجاز شده مشتری برای ثبت نام خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*