پاور بانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی سامسونگ

پاور بانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی سامسونگ با پشتیبانی از سوپر فست شارژ معرفی شد

پاور بانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی سامسونگ به‌نام Samsung Galaxy 25W Battery Pack با دو پورت USB-C و سرعت شارژ ۲۵ واتی رسماً رونمایی شد.

پاور بانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی سامسونگ با نام کامل Galaxy 25W Battery Pack رونمایی شد. این باتری پک قادر به شارژ سریع ۲ دستگاه به‌صورت همزمان از طریق پورت USB-C است. این دیوایس نزدیک به ۲۰۰ گرم وزن دارد و از جنس پلاستیکی با رنگ کرم استفاده می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از آن محصولات برند سامسونگ را با توان حداکثر ۲۵ واتی شارژ کنید.

این یعنی پاور بانک سامسونگ به‌راحتی می‌تواند گوشی گلکسی S22 را با نهایت سرعتی که از آن پشتیبانی می‌کند، شارژ کند. علاوه بر این خود آن هم از طریق یک آداپتور شارژ USB-C با سرعت ۲۵ واتی به‌سرعت شارژ خواهد شد. سامسونگ می‌گوید ۲۰ درصد پلاستیک استفاده شده در این دستگاه از مواد بازیافتی بوده است.

روی پاور بانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی سامسونگ دو پورت USB تایپ C با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی تعبیه شده است. ابعاد دیوایس ۱۴۸ در ۷۰ در ۱۶ میلی‌متر و وزن دقیق آن هم ۲۱۰ گرم است. غول کره‌ای یک کابل ۲۰ سانتی‌متری USB-C را هم همراه پاور بانک خود در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین اگر قصد دارید دو دستگاه خود را به‌صورت همزمان شارژ کنید، به یک کابل دیگر هم نیاز خواهید داشت که باید جداگانه تهیه کنید.

پاور بانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی سامسونگ

البته فست شارژ ۲۵ واتی فقط زمانی ارائه خواهد شد که یک دستگاه را در لحظه شارژ کنید. در واقع وقتی دو دستگاه به‌صورت همزمان شارژ شود، حداکثر توان پاوربانک سامسونگ به ۹ وات کاهش پیدا می‌کند.

سامسونگ هنوز قیمت این محصول را اعلام نکرده است. همچنین مشخص نیست که قرار است آن را در چه بازارهایی به‌فروش برساند و یا اینکه آیا رنگ‌های دیگری هم خواهد داشت یا خیر. به‌زودی اطلاعات بیشتری به‌ دست ما خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*