با هاوربرد ۲۰ هزار دلاری ArcaBoard آشنا شوید + ویدیو

هاوربردها هنوز مانند یک تکنولوژی دست نیافتنی هستند که تنها می‌توان در فیلم‌های علمی تخیلی هالیوودی به آن‌ها نگاه کرد. اما به تازگی کمپانی به نام Arca Space نمونه ای فوق العاده گران قیمت به نام  ArcaBoard ساخته است. با گجت نیوز همراه باشید.

کمپانی Arca Space دست به ساخت یک هاوربورد زده و آن را ArcaBoard نامیده است. این هاوربورد که تقریبا ۲۰ هزار دلار قیمت دارد از ۳۶ موتور قدرتمند الکتریکی استفاده می‌کند که می‌تواند ۲۰۰kgf نیرو را به سمت زمین وارد کرده تا شما یا هر کسی که بر روی برد ایستاده به مدت ۶ دقیقه از زمین بلند کند. شما می‌توانید با گوشی هوشمند خود برد را کنترل نموده و باتری‌های آن را در غرض ۶ ساعت شارژ مجدد نمایید. همچنین برای شارژ سریع نیز می‌توانید از ArcaDock استفاده نمایید که ۴,۵۰۰ دلار قیمت داشته و می‌تواند برد را در عرض ۳۵ دقیقه شارژ نماید.

هاوربرد ۱

اولین مشکلی که ArcaBoard دارد قیمت بالای آن است. در کنار آن، استفاده از این برد با توجه به چیزی که در ویدیو نشان می‌دهد حتی برای سازنده‌ی آن نیز سخت است و فقط یک جا ایستاده. حداقل چیزی که از یک هاوربورد انتظار می‌رود حرکت کردن آن است، آن هم با سرعتی مانند بوردهای معمولی. مشکل بعدی در طراحی آن است که هیچ زیبایی و جذابیتی نداشته و بیشتر به یک جعبه‌ی پرنده شباهت دارد تا یک هاوربورد پرسرعتی که فیلم‌های هالیوودی تماشا کرده ایم.

در ادامه می‌توانید ویدیوی تبلیغاتی ArcaBoard را مشاهده نمایید.

منبع: Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*