لنوو گجت شارژر وبکم

گجت عجیب لنوو برای نمایشگاه CES 2023؛ چراغ مطالعه با قابلیت‌های شارژر و وبکم!

لنوو در رویداد CES 2023 از یک گجت رومیزی عجیب که دربرگیرنده چراغ مطالعه، شارژر، وبکم و هاب است رونمایی خواهد کرد. این محصول جذاب بیش از سیصد دلار قیمت دارد.

نمایشگاه‌ CES هر ساله پذیرای گجت‌های عجیب و غریب و جذابی است و به نظر می‌رسد چراغ اول در این زمینه در CES 2023 را نیز لنوو روشن خواهد کرد. این کمپانی در این رویداد از یک چراغ مطالعه به نام Go Desk Station with Webcam رونمایی خواهد کرد که به یک وبکم و شارژر بیسیم هم مجهز بوده و در عین حال یک هاب کامل را نیز ارائه می‌کند.

این گجت برای افرادی که میز مطالعه کوچکی در اختیار دارند بسیار مناسب بوده و البته قیمت نسبتا بالایی هم دارد. در ادامه در گجت نیوز با این محصول عجیب لنوو بیشتر آشنا خواهیم کرد.

لنوو گجت شارژر وبکم

گجت جدید لنوو؛ چراغ مطالعه، شارژر، وبکم یا هر سه؟

مهم‌ترین قابلیت گجت جدید لنوو را باید وبکم لنوو Go 4K پرو دانست که گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای کنفرانس‌های ویدیویی و استریم باکیفیت به شمار می‌رود. این وبکم قادر به استریم کردن محتوای 4K با نرخ حداکثر سی فریم است و از قابلیت‌های فوکوس خودکار و قاب‌بندی خودکار با میدان دید قابل تنظیم بهره می‌برد. علاوه بر این، وبکم این گجت لنوو قادر است از طریق چراغ مطالعه تعبیه شده، نور محیط را نیز بسته به نیاز، کم و زیاد کند.

خود چراغ مطالعه بر روی یک بازوی چرخان با ارتفاع قابل تنظیم قرار گرفته و قادر است تقریبا در هر زاویه دلخواه قرار گرفته و چهره کاربر یا هر جسمی در محیط را روشن کند. این چراغ مطالعه همچنین سه رنگ مختلف 3000K (زرد و سفید)، 4500K (سفید ملایم) و 6500K (نور روز) قابل تنظیم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در این میان، یک هاب کامل تشکیل‌شده از مجموعه‌ای متنوع از پورت‌ها نیز ویژگی مهم دیگر گجت جدید لنوو به شمار می‌رود. این هاب از یک ورودی 135 واتی USB-C بهره برده و از یک پورت USB-C با توان 65 وات برای شارژ لپ تاپ استفاده می‌کند.

لنوو گجت شارژر وبکم

در کنار شارژر و وبکم، گجت تازه لنوو همچنین از پد شارژ بیسیم 15 واتی Qi نیز بهره برده و با تجهیز به یک پورت 20 واتی USB-C، دو پورت USB-A 3.1 و یک خروجی HDMI 2.0 با توان انتقال محتوای ویدیویی 4K با نرخ 60 فریم، محصولی کامل در زمینه اتصالات به شمار می‌رود.

در صورتی که برای میز کارتان به دنبال یک چراغ مطالعه، شارژر بیسیم، هاب یو اس بی و البته وبکم می‌گردید، می‌توانید با گجت Go Desk Station with Webcam همه آن‌ها را یکجا در اختیار داشته باشید. البته در اختیار داشتن این دستگاه که از ماه مارس سال آینده به بازار خواهد آمد، حدودا 330 دلار برای‌تان آب خواهد خورد!

در آن زمان همچنین وبکم Lenovo Go 4K Pro هم به طور مجزا با قیمت 150 دلار قابل خرید خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*