انتقال خودکار بلوبانک

اپلیکیشن بلوبانک به سرویس انتقال خودکار مجهز شد

اپلیکیشن بلوبانک به سرویس انتقال خودکار مجهز شد. کاربران با این سرویس جدید می‌توانند وجه مورد نظر را با زمان‌بندی انتقال دهند.

فراموش کردن زمان پرداخت بدهی‌ها و وام‌ها به‌عنوان یکی از چالش‌های زندگی روزمره محسوب می‌شود که برخی اوقات هزینه‌هایی چون جریمه دیرکرد را به‌همراه دارد. در همین راستا بلوبانک طی یک به‌روزرسانی اپلیکیشن خود را به سرویس انتقال خودکار مجهز کرد تا کاربران بتوانند انواع بدهی‌ها شامل قسط وام را با یک برنامه‌ریزی دقیق و مشخص پرداخت کنند.

بلوبانک در اپلیکیشن خود با هدف ایجاد تجربه‌ای آسان، سریع و جذاب از خدمات بانکی و مالی تا به امروز خدمات متنوعی نظیر بلوچارت، بلوباکس، پاداش و انتقال پول به دوستان را در نظر گرفته است. در همین راستا بلوبانک به‌تازگی سرویس انتقال خودکار را نیز ارائه کرده تا کاربران بتوانند انتقال‌های منظم روزانه، هفتگی و ماهانه خود را به‌راحتی انجام دهند.

آشنایی با سرویس انتقال خودکار بلوبانک

کاربران با به‌روزرسانی اپلیکیشن بلوبانک به نسخه 2.2 می‌توانند از سرویس انتقال خودکار بهره‌مند شوند. از این رو کاربران پس از به‌روزرسانی باید به منوی انتقال اپلیکیشن مراجعه کرده و لیست مورد نظر خود را برای انجام تراکنش‌های خودکار ایجاد کنند. همچنین پس از این که کاربران شماره کارت و مبلغ انتقال را وارد کردند، اپلیکیشن به آنها دو گزینه «انتقال» و «انتقال خودکار» را نشان خواهد داد که با تغییر وضعیت به انتقال خودکار می‌توان از این قابلیت استفاده کرد.

بلوبانک

ضمن این که کاربران باید در این مرحله تعداد دفعات و تاریخ‌های واریز را نیز مشخص کنند تا پرداخت‌ها به‌شکل خودکار در زمان‌های تعیین شده انجام شود. برای کاربران انتخاب دفعات نظیر یک بار، روزانه، هفتگی و ماهانه در نظر گرفته شده است. همچنین کاربران می‌توانند با هر بار ورود به این لیست، وضعیت انتقال وجه‌های خود را بررسی کنند.

بلوبانک در این سرویس جدید برای انتقال وجه از روش‌های پایا، پل، بلو به بلو و بلو به سامان استفاده کرده که به‌واسطه آن امکان انتقال 100 میلیون تومان وجه در هر تراکنش فراهم شده است. ضمن این که سرویس ساتنا نیز به‌دلیل محدودیت‌های زمانی که دارد برای انتقال خودکار فعال نشده است. گفتنی است اگر تراکنش شما به هر دلیلی با مشکل روبه‌رو شود، سرویس انتقال خودکار آن را تکرار نخواهد کرد، اما طبق برنامه تنظیم شده سایر تراکنش‌های بعدی انجام خواهند شد.

برای مثال اگر یک برنامه 1 ساله را روی این سرویس تنظیم کنید که در روز نخست هر ماه مبلغ 1 میلیون تومان را به حساب فرد مورد نظر واریز کند، اگه در ماه اول به دلیل عدم موجودی کافی یا قطعی احتمالی سیستم پرداخت فرایند انتقال وجه انجام نشود، آن پرداخت مجددا انجام نخواهد شد؛ اما انتقال‌های ماه‌های بعد در زمان مقرر طبق برنامه به انجام خواهد رسید.

لازم به ذکر است اگر هر یک از روندهای انتقال وجه با مشکل مواجه شود، اپلیکیشن بلوبانک از طریق پیامک این مشکل را اطلاع‌رسانی خواهد کرد. ضمن این که یک روز قبل از هر انتقال نیز پیامک یادآوری به کاربران ارسال خواهد شد.

کاربران با سرویس انتقال خودکار می‌توانند انواع قسط و وام خود را با ایجاد یک لیست و وارد کردن تاریخ و تعداد واریز آنها به‌آسانی پرداخت کنند. ضمن این که قابلیت انتقال خودکار از لحاظ تعداد انتقال‌های ثبت شده هیچ محدودیتی نداشته و می‌توان انتقال‌های متنوعی به حساب‌ها و کارت‌های مختلف تنظیم کرد.

گفتنی است بلوبانک به‌عنوان یک نئوبانک ایرانی که به بانک سامان وابسته است در اواخر سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد تا به نیازهای بانک هموطنان، به‌خصوص جوانان به‌خوبی پاسخ دهد. تمام خدمات نئوبانک به‌شکل آنلاین و از طریق اپلیکیشن انجام می‌شود و به همین دلیل طی فعالیت خود موفق شده سطح جدیدی از خدمات بانکی را به کاربران خود ارائه دهد.

علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس https://blubank.com می‌توانند اطلاعات بیشتری را کسب کرده و از طریق آن اپلیکیشن بلوبانک را نیز نصب کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*