گلکسی ای 73

منتظر گلکسی A74 نباشید، سری A7 سامسونگ به خط پایان رسید

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ سری A7 را از خط تولید گوشی‌های میان‌رده Galaxy A حذف می‌کند. بدین ترتیب عرضه گلکسی A74 اتفاق نخواهد افتاد.

پس از توقف تولید سری گلکسی J در سال 2019 که پیش‌تر به‌عنوان نماینده اصلی سری میان‌رده سامسونگ در بازار گوشی‌های اقتصادی مطرح بود، مجموعه گوشی‌های گلکسی A با مدل‌های متنوعی از سری A2x تا A7x وارد بازار شدند. در این میان، دو مدل گلکسی A72 و A73 از محبوبیت بالا و ویژگی‌های مناسبی در مقایسه با قیمت خود برخوردار هستند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که غول کره‌ای برنامه‌ای برای تولید سری گلکسی A74 ندارد.

طبق گزارش جدید Galaxyclub، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای توقف سری Galaxy A7x است. بدین ترتیب، گلکسی A74 جایی در میان تولیدات آتی سامسونگ نخواهد داشت. این درحالی است که به‌نقل از این منبع، نسل آینده گوشی‌های هوشمند سری A، مانند گلکسی A14 و A54 طبق برنامه، عرضه خواهند شد. ناگفته نماند که گوشی مورد انتظار گلکسی A74، در هیچ‌سایت صدور گواهینامه‌ای ظاهر نشده است.

گلکسی a73

گوشی‌های گلکسی A72 و A73 مدل‌های میان‌رده‌ای هستند که در محدوده بین پرچم‌داران و رده اقتصادی قرار دارند. آنها به نمایشگرهای باکیفیت، دوربین‌های مناسب و پردازنده‌ متوسط مجهز هستند. اگرچه این گوشی‌ها عملکردمحور نیستند، اما برای استفاده روزمره و عادی گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند.

براساس گزارش‌ها، سامسونگ اکنون در حال کار بر روی گلکسی A54 است که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از آن باشیم. این دستگاه اخیرا با پردازنده اگزینوس 1380 در وب‌سایت گیک‌بنچ ظاهر شد و در تست چندهسته‌ای 2599 امتیاز را کسب کرد. طبق شایعات، این گوشی از یک باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 25 وات استفاده خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*