شرایط فروش دیگنیتی

شرایط فروش دیگنیتی بهمن موتور در بورس – دی ماه 1401

شرایط فروش دیگنیتی بهمن موتور در بورس ویژه 5 دی ماه 1401 اعلام شد. بهمن موتور بیش از 860 دستگاه دیگنیتی پرستیژ را در دی ماه در بورس عرضه می‌کند.

شرکت بهمن موتور قصد دارد از روز دوشنبه 5 دی 1401 بیش از 860 دستگاه از خودرو دیگنیتی پرستیژ شامل 217 دستگاه پرستیژ مشکی (تریم مشکی) 217 دستگاه پرستیژ مشکی (تریم قرمز)، 216 دستگاه پرستیژ سفید (تریم قرمز) و 216 دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم مشکی) را در بورس کالای ایران به مشتریان خود عرضه کند.

شرایط فروش دیگنیتی بهمن موتور در بورس – 5 دی 

بهمن موتور در این طرح، هر دستگاه دیگنیتی پرستیژ را با قیمت 997 میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهد کرد. البته این قیمت پایه بوده و به آن 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر اساس قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا به‌مبلغ 33 میلیون و 983 هزار و 902 تومان اضافه خواهد شد. در این طرح، درصد پیش پرداخت سفارش خرید دیگنیتی 50 درصد در نظر گرفته شده و این خودرو نیز با موعد تحویل 14 اسفند 1401 به دست مشتریان خواهد رسید.

شرایط فروش دیگنیتی

گفتنی است در این طرح هر کد ملی فقط می‌تواند روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه فرایند ثبت سفارش را انجام دهد و به هر کد ملی نیز یک دستگاه خودرو ارائه خواهد شد. ضمن این‌که فرایند صدور سند و شماره‌گذاری خودرو نیز فقط به اسم خریدار خواهد بود. خریداران برای تحویل خودرو می‌بایست یکی از عاملیت‌های مجاز شرکت را از طریق پورتال فروش بهمن موتور به آدرس bahman.iranecar.com انتخاب کنند.

شرایط فروش دیگنیتی

خریداران باید وجه هزینه‌های جانبی را همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره‌ای که به‌نام شرکت بهمن موتور اعلام می‌شود پرداخت کنند. همچنین تمام هزینه‌ها باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به شرکت بهمن موتور واریز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*