خودروهای وارداتی کیا

اولین محموله خودروهای وارداتی کیا به ایران رسید

اولین محموله خودروهای وارداتی کیا به ایران رسید. این خودروها در کره جنوبی تولید شدند و با مدل 2023 به بازار ایران عرضه خواهند شد.

مدتی قبل وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود به‌زودی خودروهای وارداتی به ایران خواهند رسید. در همین راستا پیگیری‌های انجام شده از مسئولان گمرک ایران و وزارت صمت حاکی از آن است که اولین محموله خودروهای وارداتی کیا از مسیر دریایی به گمرکات جنوب کشور رسیده است. این خودروها پس از ورود به بندر لنگه در استان هرمزگان قرار است به گمرک شهریار تهران منتقل شوند.

جزئیات ورود اولین محموله خودروهای وارداتی کیا

طبق پیگیری‌های انجام شده، اولین محموله ماشین های وارداتی کیا شامل 6 مدل مختلف از محصولات این شرکت نظیر اسپورتیج، سونت، پگاس، پیکانتو، ریو و سراتو بوده که به‌زودی وارد بندر لنگه خواهند شد. همچنین خبرها حاکی از آن است که شرکت واردکننده در پارت اول، فرایند ثبت سفارش 700 دستگاه از محصولات برند کیا را به انجام رسانده که تمام آنها طی ماه آینده وارد ایران خواهند شد.

گفتنی است تمام خودروهای این محموله در سال 2022 در کره‌جنوبی تولید شدند، اما مدل آنها سال 2023 خواهد بود. ضمن این‌که یکی از نمایندگان محصولات کیا در ایران طی ماه قبل در سطح شهر بیلبوردهای تبلیغاتی و رسمی محصولات کیا را نیز نصب کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*