اندروید ۱۳ گلکسی F23

گوشی اقتصادی گلکسی F23 سامسونگ هم آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت کرد

گوشی اقتصادی گلکسی F23 سامسونگ آپدیت اندروید ۱۳ گوگل را به همراه پوسته سفارشی اندرویدی One UI 5.0 سامسونگ و پچ امنیتی ماه نوامبر دریافت کرد.

کمپانی سامسونگ عملکرد بسیار خوبی را در ارائه آپدیت اندروید ۱۳ گوگل برای رنج مختلف گوشی‌های هوشمند خود داشته است. علاوه بر پرچمداران، گوشی‌های میان‌رده‌ای مثل گلکسی A33 و A53 هم چند ماهی می‌شود که جدیدترین نسخه اندروید و One UI را دریافت کرده‌اند. حالا نوبت یک گوشی اقتصادی به نام گلکسی F23 است که آپدیت اندروید ۱۳ و One UI 5.0 را دریافت کند.

در حال حاضر کاربران هندی گوشی گلکسی اف ۲۳ دریافت این بروزرسانی را گزارش داده‌اند. بر اساس گزارش آن‌ها، آپدیت جدید سامسونگ با شماره فریمور E236BXXU1BVL1 و با حجمی در حدود ۲.۷ گیگابایت روی گوشی آن‌ها دریافت شده است. این بروزرسانی به‌جای پچ امنیتی ماه جاری میلادی (دسامبر)، آپدیت ماه گذشته یعنی نوامبر را به همراه دارد. معمولاً سامسونگ بروزرسانی‌های بزرگ خودش را با پچ امنیتی ماه قبلی منتشر می‌کند و بروزرسانی امنیتی ماه جدید را در قالب یک آپدیت جداگانه ارسال می‌کند. این بروزرسانی در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ برای گوشی ارزان قیمت سامسونگ منتشر خواهد شد.

اگر شما هم صاحب این گوشی هستید، می‌توانید با رفتن به صفحه تنظیمات گوشی خود و سپس بخش Software update، دریافت این بروزرسانی را بررسی کنید. اگر بروزرسانی موجود باشد، با لمس گزینه Download and install آن را دریافت خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*