ام وی ام X55 پرو IE

ام وی ام X55 پرو IE در نمایشگاه خودروی اهواز معرفی شد

مدیران خودرو در نمایشگاه اهواز از ام وی ام X55 پرو IE با امکانات بیشتر رونمایی کرد. مشخصات این خودرو و دیگر محصولات چری را در ادامه بخوانید.

در طول سال نمایشگاه‌های خودروی بسیاری برگزار می‌شود که از جمله آنها می‌توان به نمایشگاه تحول خودرو، نمایشگاه خودروی مشهد و اصفهان اشاره کرد. چند روز پیش هجدهمین نمایشگاه تخصصی خودروی اهواز هم برگزار شد و با رونمایی برخی محصولات جدید خودروسازان به پایان رسید.

ام وی ام X55 پرو IE رونمایی شد

ام وی ام X55 پرو IE

از تاریخ 29 آذر ماه لغایت 2 دی، این نمایشگاه در اهواز برگزار شد و خودروسازان سعی کردند بهترین دستاوردهای خود را برای نمایش عمومی به غرفه‌های آن بیاورند. یکی از برندهای با سابقه و قدیمی بازار ایران با حضور خود در نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و مجموعه خودرویی اهواز موفق شد از نسخه جدید کراس اوور خود با نام ام وی ام ایکس 55 پرو IE رونمایی کند.

همچنین بخوانید:

تفاوت ام وی ام X55 پرو IE با ایکس 55 پرو چیست و چه چیزهایی تغییر کرده است؟

به‌طور کلی ام وی ام X55 پرو یکی از محبوب‌ترین کراس اوورهای بازار به‌حساب می‌آید که ظاهر مدرن و جذابی دارد. زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ تعبیه شده و امکانات جالب توجهی نظیر سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، سیستم نگهدارنده خودرو یا اتوهلد، دوربین 360 درجه و نمایشگر 10.25 اینچی دارد.

ام وی ام X55 پرو IE

نسخه IE این کراس اوور علاوه بر امکانات مذکور، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند و دو کیسه هوای پرده‌ای نیز خواهد داشت که در مجموع ایربگ‌های آن به 6 عدد می‌رسد. علاوه بر ایکس 55 پرو IE، کمپانی MVM از کراس اوور دیگری تحت عنوان ایکس 22 پرو رونمایی به‌عمل آورد.

ام وی ام X55 پرو IE

مزایای داشتن این خودرو، ظاهر مدرن، مصرف سوخت بهینه و پایین، آپشن‌های رفاهی نظیر سانروف برقی دو حالته، سیستم کنترل پایداری و سیستم پارک برقی است. بر اساس آمار اعلام شده توسط این شرکت، X22 پرو موفق شده در 30 کشور جهان رکورد فروش 900 هزار دستگاه را بشکند و همچنین در نظرسنجی میزان اعتماد به خودرو، رتبه نخست را به‌دست آورد.

مدیران خودرو علاوه بر این دو ام وی ام خوش‌ترکیب، تیگو 7 و آریزو 5 توربو را به‌نمایش گذاشت تا غرفه این خودروساز خصوصی خالی نماند. نظر شما درباره خودروهای جدید مدیران خودرو چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*