جان ویک 4

تصاویر جدید جان ویک 4 کیانو ریوز را در یک مبارزه مهم نشان می‌دهند

تصاویر جدیدی که از کیانو ریوز در فیلم John Wick 4 – جان ویک 4 منتشر شده، او را در مبارزاتی مهم و نفس‌گیر به تصویر می‌کشند. در ادامه این تصاویر را به همراه جزئیات بیشتر فیلم مشاهده فرمایید.

دو تصویر جدید از فیلم جان ویک 4 منتشر شده که شخصیت اصلی فیلم را در حال مبارزاتی جدید نمایش می‌دهد. در یکی از این تصاویر، جان ویک نانچیکو به دست داشته و در حال مبارزه با سربازی سیاه‌پوش و مسلح است.

با گجت نیوز همراه باشید تا به بررسی بیشتر این تصاویر و جزئیات بیشتر این فیلم بپردازیم.

داستان جان ویک 4 چیست؟

مدتی پیش، کارگردان John Wick: Chapter 4، چاد استاهلسکی، در مصاحبه‌ای با توتال فیلم اعلام کرده بود که در نسخه چهارم، جان ویک سرانجام مسئولیت تمامی تصمیماتی که در طول فرنچایز گرفته را بر عهده می‌گیرد و با عواقب آن‌ها روبرو می‌شود.

تصمیماتی که جان در طول داستان گرفته بود، اطرافیانش را کاملا تحت تاثیر قرار داده و به بسیاری افراد نزدیک به او آسیب رسانده بود. ظاهرا نسخه چهارم فیلم، زمان رویارویی با نتایج این تصمیمات خواهد بود.

در ادامه می‌توانید دو تصویر جدید منتشر شده از جان ویک 4 را مشاهده فرمایید:

زمان اکران، بازیگران و عوامل John Wick 4

خبر ساخت نسخه چهارم از سری جان ویک، بلافاصله پس از رکوردشکنی فروش نسخه سوم در اکران هفته اول رسما تایید شد.  John Wick: Chapter 3 – Parabellum در پایان فروش قابل قبولی را تجربه کرد و با ثبت رکوردی 300 میلیون دلاری به کار خود خاتمه داد.

در نسخه چهارم بار دیگر شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش جان ویک خواهیم بود که این بار پس از مبارزاتی که در بالای هتل کانتیننتال داشته، با جراحات سنگینی روبروست. همچنین در کنار کیانو ریوز، لنس ریدیک و ایان مک شین، خواننده پاپ بریتانیایی-ژاپنی، رینا ساوایاما نیز در نخستین حضور سینمایی خود ایفای نقش خواهد کرد. همچنین شامیر اندرسن، بیل اسکارزگارد، کلنسی براون، هیرویوکی سانادا و دانی ین نیز حضور خواهند داشت. دانی ین که پیش از این با بازی در سری فیلم‌های ایپ من به شهرت رسیده بود، ظاهرا نقش یکی از دوستان قدیمی جان ویک را بازی خواهد کرد.

در گجت نیوز بخوانید:

اولین تریلر فیلم جان ویک ۴ را تماشا کنید

همچنین در کنار چاد استاهلسکی که کارگردانی اثر را بر عهده دارد، شی هاتن و مایکل فینچ نیز به طور مشترک نگارش فیلمنامه جان ویک 4 را بر عهده دارند. این فیلم همچنین پنج تهیه‌کننده دارد که کیانو ریوز و چاد استاهلسکی در میان آن‌ها قابل مشاهده هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*