گلکسی S23 سامسونگ مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2

گلکسی S23 سامسونگ با اسنپدراگون 8 نسل 2 به یک حیوان درنده تبدیل می‌شود

گوشی گلکسی اس 23 سامسونگ – Samsung Galaxy S23 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام جهش چشمگیری را در عملکرد به‌خودش خواهد دید!

سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی S23 سامسونگ شامل نسخه‌های استاندارد، پلاس و اولترا تا چند وقت دیگر بالاخره روانه بازار می‌شود. به رسم همیشه گوشی‌های سامسونگ، اطلاعات زیادی از این پرچمدار جدید مورد انتظار به بیرون درز پیدا کرده است. می‌توان گفت که عملاً هیچ چیز پنهانی درباره گلکسی اس ۲۳ باقی نمانده، ولی با تایید دوباره برخی از شایعه‌ها وقت مناسبی برای تحلیل بیشتر آن‌ها است.

گلکسی S23 اولترا سامسونگ با اسنپدراگون 8 نسل 2

کاربر توییتر Ahmed Qwaider طی چند روز گذشته جزئیات قابل توجهی را درباره پرچمدار گلکسی S23 سامسونگ افشا کرده است. جدیدترین نکته‌ای هم که در خصوص این گوشی کره‌ای به‌اشتراک گذاشته، پیشرفت عملکرد آن در مقایسه با گلکسی S22 به‌لطف عواملی مثل چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 است.

بنا به گفته این کاربر، گوشی‌های گلکسی اس 23 شاهد بهبود چشمگیر 36 درصدی در عملکرد کلی بوده‌اند. اگر بخواهیم دقیق‌تر به عملکرد آن نگاه کنیم، پردازش گرافیکی تا 48 درصد و فعالیت‌های هوش مصنوعی 60 درصد بهبود را تجربه کرده‌اند. بخش عمده این پیشرفت‌ها در عملکرد، از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 نشات می‌گیرد.

توییت افشاگر درباره چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 گلکسی S23 سامسونگ

در سری تازه پرچمدارهای سامسونگ، چیپست کوالکام نقش مهمی پیدا کرده است. پیش از این سامسونگ تمرکزش را به چیپست‌های اگزینوس خود معطوف کرده بود، ولی حالا قرار است گلکسی S23 را در همه مناطق با Snapdragon 8 Gen 2 عرضه کند.

در صورتی که ارقام ارائه شده توسط این کاربر صحت داشته باشند، می‌توان تصمیم سامسونگ برای جایگزینی کامل اگزینوس با اسنپدراگون را حساب‌شده دانست. از این به بعد، حداقل کاربران گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با دردسرهای چیپست این شرکت دست و پنجه نرم نخواهند کرد.

سامسونگ گلکسی S23 رنگ آبی

نکته مهم سیستم پردازشی گلکسی S23 این است که با توجه به شنیده‌ها این سری از نسخه‌ اورکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد. در قلب چیپست این پرچمدار هیجان‌انگیز یک هسته اصلی 3.3 گیگاهرتزی Cortex-X3 قرار دارد درحالی که نسخه عادی از فرکانس 3.2 گیگاهرتزی برخوردار است. جدا از آن، دو هسته عملکردمحور Cortex-A715 و دو هسته عملکردمحور Cortex-A710 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز جا گرفته‌اند و سه هسته پربازده 2 گیگاهرتزی Cortex-A510 سیستم پردازشی را تکمیل می‌کنند.

این چیپست را شرکت TSMC با فرایند 4 نانومتری N4P ساخته است. به‌گزارش Ahmed Qwaider، همچنین سیستم خنک‌کننده بهبود پیدا کرده سامسونگ پشتوانه آن خواهد بود. با بهبود عملکرد کلی این چیپست و مدیریت گرمای بهتر در کنار آن، احتمالاً سامسونگ گلکسی S23 به سطح جدیدی از بازدهی دست پیدا می‌کند.

گوشی پرچمدار اس 23 استاندارد رنگ مشکی

انتظار می‌رود که سری گلکسی اس 23 سامسونگ به یکی از بهترین پرچمدارهای اندرویدی سال 2023 در زمینه عملکرد تبدیل شود. گذشته از سیستم پردازشی، احتمالاً این گوشی پرچمدار مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با یک سنسور خاص ISOCELL خواهد بود. ویژگی برجسته دیگر آن، نمایشگر امولد 6.8 اینچی با نرخ تازه‌سازی یا رفرش ریت 1 تا 120 هرتز است. این نمایشگر حداکثر روشنایی بیش از 2000 نیتی را به‌دنبال می‌آورد که رکوردی در نوع خود به‌حساب می‌آید.

بر اساس گزارش‌ها، گلکسی S23 سامسونگ طی رویداد آنپکد در 1 فوریه 2023 مصادف با 12 بهمن 1401 رسماً معرفی می‌شود. سپس در 17 فوریه مصادف با 28 بهمن به‌عرضه می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*