تصاویر سامسونگ گلکسی S23 اولترا و پلاس

تصاویر سامسونگ گلکسی S23 اولترا و پلاس لو رفتند

درحالی که زمان زیادی به معرفی سری Galaxy S23 باقی نمانده، تصاویر رسمی مدل‌های اولترا و پلاس گلکسی اس 23 به بیرون درز پیدا کرده است.

بنا به شنیده‌ها فاصله زیادی تا معرفی رسمی جدیدترین پرچمدار سامسونگ نداریم. طی چند وقت اخیر، به‌رسم همیشه جزئیات زیادی از پرچمدار تازه این شرکت کره‌ای به بیرون درز پیدا کرده است؛ از دوربین 200 مگاپیکسلی و نمایشگر تا رنگبندی و جزئیات طراحی. حالا هم 91mobiles تصاویری تبلیغاتی از گلکسی S23 اولترا و پلاس را که از منبعی داخلی به‌دست آورده، به‌اشتراک گذاشته است.

تصاویر تبلیغاتی سامسونگ گلکسی S23 اولترا و پلاس

بنا به اطلاعات منتشر شده تا به اینجا، همه مدل‌های گلکسی اس 23 به نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 2، جدیدترین چیپست کوالکام مجهز خواهند بود. با این حال، ویژگی اصلی این گوشی که سر و صدای زیادی به‌پا کرده، دوربین 200 مگاپیکسلی آن است. البته سنسور 200 مگاپیکسلی آن با سنسور HP1 گوشی‌های موتورولا اج 30 اولترا و شیائومی 12T تفاوت دارد. پرچمدار جدید گلکسی توانایی ضبط ویدئو با رزولوشن 4K و نرخ فریم 30 بر ثانیه را خواهد داشت، درحالی که S22 اولترا از نرخ فریم 24 بر ثانیه‌ای پشتیبانی می‌کرد.

سامسونگ تاکنون رسماً زمان برگزاری رویداد آنپکد (Unpacked) خود برای سال 2023 و به‌دنبال آن تاریخ رونمایی و عرضه گلکسی اس 23 را مشخص نکرده است. با وجود این، منابع قابل اتکا نظیر افشاگر معروف Ice Universe از معرفی این گوشی طی آنپکد بعدی در 1 فوریه 2023 (12 بهمن 1401) خبر می‌دهند. ضمن اینکه پس از معرفی، باید انتظار داشت سری گلکسی S23 شامل مدل‌های اولترا و پلاس نهایتاً تا 17 فوریه (28 بهمن) روانه بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*