بلوجونیور

بلوجونیور چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟

بلوجونیور یکی از محصولات جدید بلوبانک بوده که ویژه کودکان و آموزش مفاهیم مالی به آنها طراحی شده است. در ادامه با مزیت‌های این اپلیکیشن آشنا خواهیم شد.

آموزش مفاهیم مالی نظیر ارزش پول، پس‌انداز و روش صحیح یاد دادن آن به‌عنوان یکی از دغدغه‌های ذهنی مهم والدین کودکان محسوب می‌شود. با وجود این‌که بسیاری از افراد معتقدند نباید در آموزش مفاهیم مالی به کودکان عجله کرد، اما کودکان از سنین 5 تا 7 سالگی می‌توانند با مفاهیم ساده و ابتدایی مربوط به پول آشنا شده و به‌تدریج برای دریافت مسئولیت‌های بیشتر آماده شوند.

در همین راستا بلوبانک اپلیکیشن جدیدی با نام بلوجونیور را طراحی کرده که عملکرد آن مشابه یک کارت بانکی ویژه کودکان 7 تا 14 سال است. در واقع بلوجونیور به‌شکل ویژه برای آموزش مسائل ساده مالی به فرزندان طراحی شده است. در ادامه با مزیت‌های این سرویس آشنا خواهیم شد.

آشنایی با مزیت‌های بلوجونیور

پول

معمولا در مدارس یا مهد کودک‌ها به کودکان مفاهیم مالی مثل پول و پس‌انداز را آموزش نمی‌دهند و والدین وظیفه دارند تا این مسائل را به فرزندان خود آموزش دهند. از این رو والدین به‌دنبال راهکارهایی هستند تا بتوانند بهترین روش آموزش سواد مالی به کودکان را پیدا کنند. در همین راستا بلوجونیور یکی از بهترین راهکارها محسوب می‌شود.

اپلیکیشن بلوجونیور دارای فضایی مشابه و البته ساده‌تر نسبت به اپلیکیشن بلوبانک بوده که والدین پس از وارد کردن مشخصات فرزند خود می‌توانند برای او حساب بانکی ویژه‌ای را بسازند. همچنین پس از چند روز نیز کارت بلوجونیور با طراحی شاد و جذاب برای کودکان صادر خواهد شد. البته تمام این فرایندها بدون مراجعه حضوری به شعبه و به‌شکل آنلاین قابل انجام است.

بلوجونیور

کودکان با بلوجونیور می‌توانند وارد مراحل مهمی از زندگی خود نظیر مسئولیت‌پذیری و استقلال مالی شوند و والدین نیز قدم به قدم در تمامی مراحل روی کارهای آنها نظارت کرده و مراقب آنها باشند.

پاداش

والدین با دادن پاداش به فرزندان خود به ازای کارهای خوبی که انجام می‌دهند، ضمن این‌که باعث تدوام انجام این کارهای مثبت می‌شوند، می‌توانند کودکان را نیز با ارزش پول و اهمیت حفظ آنها آشنا کنند.

در همین راستا اپلیکیشن بلوجونیور به گزینه‌ای به نام پاداش مجهز شده تا والدین بتوانند به هر فعالیت مثبت فرزند خود پاداش بدهند؛ برای مثال والدین می‌توانند پس از هر بار تمیز کردن اتاق خواب پیش از رفتن به مدرسه برای فرزندان خود پاداش 10 هزار تومانی در نظر بگیرند.

بلوجونیور

والدین با تعیین میزان پاداش برای فرزند خود پس از این‌که مطمئن شدند فرزندانش فعالیت مورد نظر را انجام داده می‌توانند به بخش پاداش در اپلیکیشن بلوجونیور بروند و با تایید نهایی مبلغی که تعیین شده آن را به‌شکل خودکار به حساب فرزند خود واریز کنند. امکان تعیین امتیاز برای هر پاداش نیز وجود دارد.

ضمن این‌که والدین می‌توانند برای این پاداش‌ها عناوین مختلفی نظیر انجام تکالیف، تمیز بودن اتاق، کمک کردن در کارهای خانه و غیره را در نظر بگیرند تا با ارائه پاداش، مسئولیت‌پذیری کودکان نیز افزایش پیدا کند.

پس‌انداز

کودکان در دوران کودکی دارای نیازها و خواسته‌های مختلفی هستند. آنها خواهان خرید اسباب‌بازی‌های جدید و متعددی هستند و به چیزهای متنوع به‌سرعت علاقه پیدا می‌کنند. در همین راستا والدین به‌جای پاسخ‌های منفی متوالی به کودکان و ناامید کردن آنها می‌توانند از خواسته‌ها به‌عنوان یک فرصت برای آموزش پس‌انداز استفاده کنند.

بلوجونیور

در همین راستا اپلیکیشن بلوجونیور به بخشی به نام قلک مجهز شده که والدین می‌توانند در این بخش یک هدف مشخص را تعریف کرده و فضایی را برای پس‌انداز خواسته‌های کودکان برای خرید اسباب‌بازی یا خرید دوچرخه فراهم سازند. کودکان با این سرویس می‌توانند به‌آسانی با مفهوم پس‌انداز آشنا شوند.

با بلوجونیور فرزندان شما به یک کارت بانکی اختصاصی دسترسی خواهد داشت که البته والدین می‌توانند روی تراکنش‌هایی که انجام می‌شود نظارت کنند. همچنین می‌توانند به آنها پاداش‌هایی را ارائه دهند تا بتوانند با پس‌انداز در بخش قلک به اهداف خود دست پیدا کنند.

بلوبانک به عنوان یک نئوبانک ایرانی که به بانک سامان وابسته است، فعالیت خود را در اواخر سال 1398 آغاز کرده تا بتواند به نیازهای بانکی هم‌وطنان، به‌خصوص قشر جوان پاسخ دهد. این نئوبانک، خدماتی را کاملا به‌شکل آنلاین و از طریق اپلیکیشن به کاربران ارائه می‌دهد و به‌همین دلیل کاربران به سطح جدیدی از خدمات بانکی دسترسی دارند. با مراجعه به آدرس https://blubank.com می‌توانید اطلاعات بیشتری را کسب کرده و از طریق این لینک اپلیکیشن بلوبانک را نیز نصب کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*