معرفی ساینا اس

معرفی ساینا اس ؛ تغییرات و امکانات جدید چیست؟

گروه خودروسازی سایپا نسخه فیس لیفت ساینا را وارد بازار می‌کند. در ادامه به معرفی ساینا اس و تغییرات ظاهری و امکانات آن می‌پردازیم.

گروه خودروسازی سایپا چند سالی می‌شود که در راستای متنوع‌سازی سبد محصولات خود، خودروی سدان ساینا را روانه بازار کرده و محبوبیت خوبی هم به‌دست آورده است. این مجموعه کهنه‌کار برای توسعه بیشتر سبد محصولات خود و بهبود عملکرد از نسخه فیس لیفت ساینا S رونمایی کرده است.

معرفی ساینا اس

خودروی تغییریافته سایپا هم چهره تازه‌ای دارد و هم آپشن‌ها و امکانات بیشتری به آن افزوده شده است. ساینا اس در طراحی، خطوط پخته‌تری در قیاس با نسل قبلی تجربه می‌کند و به‌طور کلی می‌توان گفت نظر مشتریان را جلب می‌کند. علاوه بر این، ساینا فیس لیفت در نمای جلویی بیشترین حجم تغییرات را به خود دیده و سپر آن به‌کلی عوض شده است.

معرفی ساینا اس

با نگاهی به نمای پشتی ساینا اس می‌توان طراحی جدید و زیبای قاب چراغ، سپر عقب و دیفیوزر جدید را ملاحظه کرد. مهندسان نسخه فیس لیفت ساینا برای طراحی کابین داخلی آن تلاش کرده‌اند از المان‌ها و الگوهای کابین مدل اتوماتیک ساینا بهره ببرند تا مدرن به‌نظر بیاید.

همچنین بخوانید:

مقایسه سایپا سهند با ساینا S ؛ تفاوت در چیست؟

معرفی ساینا اس

زیر کاپوت نسخه فیس لیفت ساینا یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر ام 15 تعبیه شده که می‌تواند حداکثر قدرت 87 اسب بخار و گشتاور 128 نیوتن‌متر را تولید کند. نیروی محرکه این خودرو از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی به محور جلو منتقل می‌شود. خوشبختانه میزان مصرف سوخت نسخه فیس لیفت پایین است و قیمت اقتصادی آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید تبدیل می‌کند.

یکی از برنامه‌های سایپا برای ساینا S، عرضه آن به‌عنوان خودروی ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی است؛ چرا که ابعاد مناسب و جمع‌وجور و قیمت اقتصادی خواهد داشت. به هر حال این خودرو در وضعیت کنونی بازار خودرو محصولی جذاب و با کیفیت مطلوب به‌نظر می‌رسد که قوای محرکه آن می‌تواند مورد پسند مشتریان قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*