چانگان cs35 پلاس

چانگان cs35 پلاس ؛ مشخصات فنی، آپشن ها و قیمت وارداتی جدید سایپا

سایپا قصد دارد کراس اوور چانگان cs35 پلاس را به‌زودی وارد بازار کند. در ادامه به معرفی مشخصات فنی و امکانات رفاهی می‌پردازیم.

واردات خودرو تقریبا آغاز شده و اولین محموله خودروهای خارجی به گمرک رسیده است. واردکنندگان خودرو منتظر تأییدیه‌های لازم هستند تا محموله‌های خود را از کشور مقصد به گمرک تحویل دهند. مدتی پیش باخبر شدیم که گروه صنعتی سایپا قصد دارد چندین محصول جدید از شرکت چینی چانگان را راهی بازار کشورمان کند که یکی از آنها CS35 پلاس است.

معرفی چانگان cs35 پلاس

وعده داده شده کراس اوور تازه‌وارد سایپا به همین زودی وارد بازار شود. در این مطلب قصد داریم نگاهی به مشخصات فنی، امکانات رفاهی و طراحی ظاهری این خودرو جذاب و لوکس بیندازیم. سال 2018 میلادی بود که این کراس اوور به‌عنوان دومین نسل از خانواده CS35 به بازار آمد.

چانگان cs35 پلاس

می‌دانیم که سایپا سابقه زیادی برای همکاری با شرکت چینی چانگان دارد و در گذشته خودروهای جذابی از این برند در داخل مونتاژ کرده است. بنابراین به‌خاطر همین سابقه تصمیم گرفته کراس اوور جدیدی را تحت عنوان CS35 پلاس عرضه کند. در ادامه ببینیم که چانگان چینی چه طراحی ظاهری دارد.

طراحی ظاهری چانگان CS35 پلاس

با نگاهی به بدنه و نمای جانبی سی اس 35 پلاس می‌توان به این نتیجه رسید که همه چیز ساده طراحی شده است. در واقع می‌توان گفت المان‌ها و خطوط به‌کار رفته تفاوت زیادی با نسخه 2018 ندارد. به هر حال این مدل فیس لیفت در نمای جلوی خود تغییرات بسیاری پذیرفته است.

برای مثال از جمله تغییرات و المان‌های طراحی نمای جلویی می‌توان به جلوپنجره بزرگ و مشکی‌رنگ، چراغ‌های روشنایی روز نواری با چراغ‌های اصلی در کناره‌های سپر اشاره کرد. البته تغییرات این کراس اوور به نمای جلو محدود نمانده و دستکاری‌هایی در نمای عقب ملاحظه می‌کنیم.

چراغ‌های پشت چانگان CS35 پلاس به‌طور یکپارچه به‌هم متصل شده و در مجموع ظواهر امر نشان می‌دهند با یک خودروی اقتصادی با طراحی مدرن و نیمه لوکس روبه‌رو هستیم؛ اما با ورود به کابین داخلی سی اس 35 پلاس می‌توان به این جمع بندی رسید که طراحی امروزی و مدرن است.

فضای جادار، راحتی و آسایش برای سرنشینان به ارمغان آورده و نمایشگرهای به‌هم پیوسته و یکپارچه با دریچه‌های هوای فیک در سرتاسر داشبورد درست مقابل سرنشین‌ها تعبیه شده‌اند و از مولفه‌های بنیادین و اساسی کابین به‌حساب می‌آیند. محصول وارداتی سایپا در مجموع ظاهر معقول و مشتری‌پسندی دارد و نسبت به رقبایی مثل ام وی ام ایکس 22 پرو برتری قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

همچنین بخوانید:

لاماری ایما در برابر چانگان یونی تی

چانگان CS35 پلاس چه مشخصات فنی دارد؟

به‌طور کلی این کراس اوور با دو پیشرانه راهی بازار شده که یکی از آنها پرخوران توربوشارژ و دیگری تنفس طبیعی است. در واقع پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ برای جوانان طراحی شده و موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی هم برای کسانی است که انتظار دوام بیشتر و استهلاک کمتری دارند.

به‌نظر می‌رسد سایپا قصد دارد این کراس اوور جذاب را با پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی وارد بازار کند. این موتور قادر است حداکثر قدرت 128 اسب بخار را تولید کند و به‌نظر می‌رسد گزینه ایده‌آلی برای مشتریان ایرانی محسوب می‌شود؛ چرا که پیشرانه تنفس طبیعی نیاز به بنزین با کیفیت ندارد و حساسیت‌های توربوشارژ را نخواهد داشت.

چانگان cs35 پلاس

به‌طور دقیق‌تر موتوری که سایپا برای بازار کشورمان در نظر گرفته، چهار سیلندر خطی 16 سوپاپه با حجم 1600 سی سی است. میزان گشتاور تولیدی این موتور 161 نیوتن‌متر است و نیروی محرکه از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. چانگان سی اس 35 پلاس قادر است تنها در عرض 13.5 ثانیه از سکون مطلق به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

به‌طور ترکیبی در هر صد کیلومتر مسافتی که با این خودرو طی کنید، 6.7 لیتر سوخت مصرف خواهد شد. سیستم تعلیق جلو مک فرسون و سیستم تعلیق عقب میله پیچشی است. ترمز جلو هم دیسکی خنک شونده و ترمز عقب نیز دیسکی ساده خواهد بود. اما به ابعاد CS35 پلاس می‌رسیم. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب 4335 میلی‌متر، 1825 میلی‌متر، 1660 میلی‌متر و فاصله محوری 2600 میلی‌متر است. وزن این خودرو 1390 کیلوگرم تخمین زده شده و حجم صندوق عقب 403 لیتر است.

همچنین بخوانید:

چانگان یونی تی یا هایما 8S

امکانات رفاهی چانگان CS35 پلاس

چانگان cs35 پلاس

گروه صنعتی سایپا هنوز امکانات رفاهی و ایمنی کراس اوور تازه‌واردش را اعلام نکرده، ولی می‌توان حدس زد که این کراس اوور آپشن‌های حد متوسطی دارد. به هر حال اگر قرار باشد قیمت این کراس اوور پایین باشد باید هم امکانات متوسطی داشته باشد. از جمله این آپشن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کروز کنترل، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، آینه‌های جانبی برقی با گرمکن، نمایشگر لمسی مالتی مدیا، صفحه آمپر دیجیتال، فرمان برقی با کلیدهای کنترل و روکش چرم، صندلی‌های چرمی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، چهار کیسه هوا، سامانه‌های کنترل کشش و پایداری، سیستم هشدار خروج از خط، تهویه مطبوع اتوماتیک، ترمز پارک برقی، سانروف، دوربین ۳۶۰ و دوربین عقب.

مزایای چانگان CS35 پلاس

  • طراحی ظاهری به‌روز
  • کابین جذاب و مدرن
  • مجهز به موتور تنفس طبیعی
  • گیربکس اتوماتیک
  • امکانات رفاهی مناسب
  • قیمت منطقی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*