ردمی کی 60

ردمی K60 با نام پوکو F5 پرو به ایران خواهد آمد

براساس ادعای یک افشاگر در توییتر، نسخه جهانی گوشی ردمی K60 به‌زودی با نام پوکو F5 پرو، روانه بازارهای جهانی از جمله ایران خواهد شد.

شیائومی چندی پیش از گوشی ردمی K60 در چین رونمایی کرد، اما درباره عرضه جهانی آن اطلاعاتی را منتشر نکرد. بااین‌حال، برخی از گوشی‌های این شرکت در خارج از چین تحت یک نسخه تغییر نام یافته عرضه می‌شوند که ظاهرا Redmi K60 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. به‌نقل از یک منبع مورد اعتماد، اکنون جزئیات بیش‌تری در مورد نسخه بین‌المللی سری ردمی k60 لو رفته که نشان می‌دهد این سری با نام پوکو F5 پرو وارد بازار جهانی از جمله ایران خواهد شد.

بااینکه هنوز جزئیاتی از تاریخ عرضه نسخه جهانی ردمی K60 اعلام نشده است، اما طبق روند گذشته تلفن‌های سری پوکو می‌توان انتظار داشت که گوشی Poco F5 Pro به‌زودی در بازارهای هند و اروپا عرضه خواهد شد. این افشاگر هم‌چنین جزئیات بیش‌تری را در مورد نسخه جهانی برخی دیگر از گوشی‌های شیائومی منتشر کرد.

طبق توییت او، علاوه بر گوشی ردمی K60 که با نام پوکو F5 پرو وارد بازار خواهد شد، گوشی‌های سری ردمی نوت 12 اسپید با نام پوکو X5 پرو فایو جی و گوشی ردمی نوت 12 معمولی نیز تحت عنوان پوکو ایکس 5 فایو جی روانه بازار بین‌المللی می‌شوند.

ردمی k60

مشخصات ردمی K60 / پوکو F5 پرو

سری ردمی K60 (پوکو F5 پرو) دارای مشخصاتی نظیر پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، نمایشگر OLED با وضوح +QHD و باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ 67 وات نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، سری کی 60 اولین گوشی‌های ردمی با قابلیت شارژ بی‌سیم خواهد بود.

نسخه استاندارد K60 هم‌چنین دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی هستند. بدین ترتیب، می‌توان انتظار داشت که پوکو F5 پرو نیز با مشخصاتی مشابه عرضه شود. قیمت گوشی ردمی کی 60 در چین از 2466 یوان (359 دلار) آغاز می‌شود. بااین‌حال، قیمت نسخه جهانی ممکن است تا 100 دلار افزایش پیدا کرده و در محدوده 450 دلاری روانه بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*