سامسونگ گلکسی بوک 2 پرو 360

نسخه جدید گلکسی بوک 2 پرو 360 با پردازنده کوالکام معرفی شد

نسخه جدید سامسونگ گلکسی بوک 2 پرو 360 – Galaxy Book2 Pro 360 به جای پردازنده اینتل، از اسنپدراگون 8cx نسل 3 قدرت می‌گیرد و ویژگی‌های بهبودیافته‌ای دارد.

زمستان گذشته، سامسونگ لپ تاپ گلکسی بوک 2 پرو 360 را با پردازنده اینتل معرفی کرده بود؛ حالا اما نسخه جدید آن با پردازنده کوالکام از راه رسیده است.

این لپتاپ، از چیپست 5 نانومتری اسنپدراگون 8cx نسل 3 قدرت می‌گیرد که برای دستگاه‌های ویندوزی مبتنی بر ARM ساخته شده است. در قیاس با نسل 2، این چیپست باعث بهبود بیش از 85 درصدی در عملکرد چند هسته‌ای CPU و بهبود بیش از 60 درصدی در عملکرد GPU می‌شود؛ ضمن اینکه قدرت واحد پردازش عصبی (NPU) دستگاه را به 29 تاپس (TOPS) می‌رساند.

از لحاظ فیزیکی، لپتاپ جدید هیچ تغییری نکرده و همان مدل 13.3 اینچی سبک و باریک است؛ با وزن 1.04 کیلوگرم و ضخامت 11.5 میلی‌متر!

همان‌طور که از نامش پیداست، صفحه نمایش آمولد لپتاپ هم قابلیت حرکت 360 درجه دارد؛ پس می‌توانید به عنوان تبلت هم استفاده و با قلم دیجیتالی S Pen، روی آن تایپ کنید.

نسخه جدید گلکسی بوک 2 پرو 360

دوام باتری نسخه جدید، بیشتر شده است؛ طوری که با هر شارژ، انرژی لازم برای پخش 35 ساعت ویدیو را به‌دست می‌آورد. این مدت زمان در نسخه اینتلی لپتاپ، 21 ساعت بود.

لپ تاپ جدید سامسونگ، از ویندوز 11 و قابلیت Secured-Core PC مایکروسافت (بالاترین سطح امنیتی ویندوز) برخوردار است؛ چیزی که که آن را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در شرکت‌ها تبدیل می‌کند.

همچنین امکانات ارتباطی ممتازی دارد که باید به پشتیبانی از 5G و Wi-Fi 6E اشاره کنیم. البته بهای این ویژگی‌های بهبودیافته، گران‌تر بودن آن است!

قیمت نسخه جدید گلکسی بوک 2 پرو 360

سامسونگ این لپ تاپ را در کره جنوبی با قیمت 1.89 میلیون وون (1500 دلار) می‌فروشد. این در حالی است که نسخه Core i5 حدود 1310 دلار قیمت دارد. باید دید آیا کمپانی کره‌ای آن را در خارج از کشور هم عرضه می‌کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*