موتو واچ 100

ساعت هوشمند موتو واچ 100 به همراه هدفون بی‌سیم بادز 600 ANC معرفی شدند

ساعت هوشمند موتو واچ 100 و هدفون بی سیم موتو بادز ANC 600، گجت‌های پوشیدنی جدید برند Moto هستند که در نمایشگاه CES 2023 روی صحنه خواهند آمد.

موتورولا مدتی است که اجازه داده تا برخی از برندهای منتخب از نام آن برای محصولات حوزه فناوری از جمله ساعت‌ های هوشمند و هدفون‌ های بی‌سیم استفاده کنند. در حال حاضر دو محصول جدید با برند Moto قرار است در خلال نمایشگاه CES 2023 رونمایی شوند که شامل ساعت هوشمند موتو واچ 100 و هدفون بی سیم بادز ANC 600 هستند.

Moto Watch 100، ساعت هوشمند خوش‏‌قیمت با حسگر تشخیص سقوط

موتو واچ 100

موتو واچ 100، جدیدترین ساعت هوشمند تحت نام تجاری موتو است که توسط شرکت eBuyNow ساخته شده است و با رویکرد قیمت اقتصادی در کنار مشخصات مناسب روانه بازار خواهد شد. ساعت جدید موتو تنها 99.99 دلار قیمت دارد که البته فاقد چند ویژگی نمونه‌های گران‌تر است. این گجت پوشیدنی به‌جای Wear OS از سیستم‌عامل اختصاصی موتو واچ استفاده می‌کند.

بدین ترتیب، این تجربه نرم‌افزاری ابتدایی، باعث بهبود طول عمر باتری خواهد شد و به‌نقل از شرکت، با هر بار شارژ کامل، تا دو هفته دوام می‌آورد. دیگر کاستی قابل توجه آن در مقایسه با ساعت‌های مجهز به اکوسیستم Wear OS، استفاده از نمایشگر LCD به‌جای نمونه جدیدتر OLED است که طرحی دایره‌ای شکل با اندازه 1.3 اینچی دارد و ظاهرا فاقد فضای ذخیره‌سازی در دسترس کاربر و اتصال وای‌فای است.

اما با گذر از کاستی‌ها، به ویژگی‌های مفیدی نظیر نظارت بر ضربان قلب، سنسور سنجش اکسیژن خون، 28 حالت ورزشی، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری، قابلیت ادغام با گوگل فیت، GPS و انتخاب 6 واچ‌فیس متنوع می‌رسیم. هم‌چنین طبق ادعای eBuyNow، این محصول ارزان‌ترین ساعت هوشمند مجهز به قابلیت تشخیص سقوط در بازار است. موتو واچ 100 در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد.

هدفون بی‌سیم موتو بادز ANC 600

موتو بادز 600 ANC

شرکت SGW Global که طی سال‌های گذشته محصولات صوتی مختلفی را تحت برند موتو روانه بازار کرده، این‌بار با هدفون بی‌ سیم موتو بادز ANC 600 پا به میدان گذاشته است. این مدل در حالی وارد بازار می‌شود که نسل پیشین، یعنی موتو بادز اس ANC با نقدهای ضعیفی روبرو شده بود.

بااین‌حال، موتو بادز جدید با برچسب قیمتی 149 دلاری عرضه می‌شود و ویژگی‌های جدیدی را به‌همراه دارد. شرکت سازنده قابلیت‌های جدید صوتی از جمله امکان پشتیبانی از Snapdragon Sound، پشتیبانی از فناوری aptX Adaptive و فناوری ضبط صدا با وضوح بالا برای کاهش نویز پس‌زمینه را به محصول جدید خود اضافه کرده است.

هدفون بی سیم موتو بادز ANC 600 هم‌چنین به بلوتوث چندنقطه‌ای مجهز شده تا بتوانید هم‌زمان به دو دستگاه برای استفاده از فناوری همگام‌سازی سریع و یکپارچه بهره ببرید. علاوه بر آن، عمر باتری در نسل جدید نیز از 18 به 26 ساعت افزایش یافته است.

از جمله ویژگی‌های هدفون بی سیم جدید موتو می‌توان به امکان پشتیبانی از شارژ بی‌سیم برای کیس، حذف نویز هیبریدی، کنترل‌های لمسی، پشتیبانی از دستیار گوگل، استاندارد IPX5 و حالت موتو اشاره کرد. انتظار می‌رود Moto Buds 600 ANC به‌طور مستقل در ماه ژانویه سال آینده وارد بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*