قابلیت جدید ویز - Waze

قابلیت جدید ویز، جاده‌های خطرناک و پر تصادف را به شما نشان می‌دهد

برنامه ویز از طریق قابلیت جدید خود کاربران را از جاده‌های دارای احتمال تصادف بالا مطلع می‌کند. در ادامه جزئیات این قابلیت Waze را مشاهده کنید.

اولین قابلیت جدید برنامه مسیریابی ویز از زمان ادغام تیم آن با تیم گوگل مپس، به‌تازگی در دسترس قرار گرفته است. پیش از این هم Waze اطلاعاتی مربوط به حوادث را در اختیار کاربر می‌گذاشت ولی به‌لطف قابلیت جدید کاربران حتی می‌توانند ببینند که در کدام جاده‌ها احتمال تصادف بیشتر است. بنا به گزارش‌ها، در نسخه بتا جدید ویز بر اساس داده‌های جامعه Waze به کاربران نشان داده می‌شود که در چه مسیرهایی بیشتر از بقیه تصادف رخ داده است.

نمایش جاده‌های پرتصادف با قابلیت جدید ویز - Waze

در نسخه بتا ویز جاده‌های دارای احتمال بالای تصادف با رنگ قرمز در نقشه برجسته می‌شوند. البته ممکن است که برای جاده‌های پراستفاده کاربر چنین اخطاری نمایش داده نشود. تیم Waze با این ویژگی تازه صرفاً قصد دارد هشداری جزئی به کاربران بدهد بدون اینکه استرس و فشار به آن‌ها وارد کند. در همین راستا فقط یک نوتیفیکیشن پاپ‌آپ را برای جاده‌های پرخطر به‌نمایش در می‌آورد. کاربرانی که تمایل به استفاده از این قابلیت ندارند، می‌توانند آن را با مراجعه به بخش مختص به هشدارها در تنظیمات غیرفعال کنند.

نمایش جاده‌های پرتصادف با قابلیت جدید ویز - Waze

این قابلیت جدید ویز در مقطع کنونی در فاز بتا به‌سر می‌برد، ولی احتمالاً به‌زودی در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد. حالا که تیم‌های ویز و گوگل مپس فعالانه با همدیگر کار می‌کنند، باید منتظر قابلیت‌های بیشتری مبتنی بر داده‌های کاربران در آینده بود بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*